czwartek, 14 marca 2013

Nadal zimowo

Niestety. Nadal jest zimno. Nadal pada śnieg. Nadal mam na sobie czapkę z pomponem i gruby sweter. Jestem na milion procent pewna, że nie jestem odosobniona w mojej złości, gdy widzę ciągnące chmury i złogi brudnego śniegu. 
Ale może skupmy się na pozytywach? 
Kilka dni temu stałam się posiadaczką ciepłego, granatowego swetra. Zupełnie przez przypadek. Mianowicie zabrałam go z szafy mamy, wychodząc na autobus. Gdy jechałam na weekend do domu, świeciło słońce i nic nie zapowiadało tego dramatu za oknem. Miałam cienki płaszcz i nawet przez myśl mi nie przeszło wzięcie ze sobą swetra. Oczywiście inteligenty człowiek sprawdziłby  prognozę pogody, ale mi to do głowy nie przyszło. Mama, nie mogąc przeżyć, że będę marzła po drodze, wcisnęła mi swój sweter. Który ja z miejsca pokochałam i praktycznie go z siebie nie zdejmuję ;) Zastanawiam się, czy w ogóle do mamy wróci :D


40 komentarzy:

  1. ojjj nie ejstes odosobniona, ja juz oczami wyobrazni ubierałam sobie wiosenny plasczzyk, a tu poki co wciaz scieram sól z butów ... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny zestaw. podoba mi sie ten kardigan;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widze ze stylizacja na grzeczna uczennice tak mi się to kojarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, że kardigan jest ciepły i ma bardzo fajny kolor. I nie martw się, ja też nie sprawdzam pogody i później marznę na dworcu i za każdym razem sobie powtarzam "jutro będę lepiej ubrana, jutro sprawdzę". I czasem w szafach mamy można fajne rzeczy znaleźć, sama już jestem szczęśliwą posiadaczką czterech rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To Mama sobie chyba trochę na niego poczeka haha;) Jest bardzo fajny, widać, że ciepły a do tego idealnie pasuje do koloru spódniczki;)
    Ja również mam już serdecznie dość tej zimy...a do tego u mnie wieje potworny wiatr!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak ostanio zrobiłam, mądrze w cienkiej kurteczne, bo wiosnę poczułam . ;x
    Ale jeszcze trochę i będzie ciepło!
    Sweterek jest cudny . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw:) te bucki i ta miniówka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. to szukaj u siebie ! super sprawa. na ten chyba można się jeszcze zapisać, ale nie wiem czy z okolic jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kobietko, ale Ty jesteś śliczna! to co wyszperane u mamy to najlepsze :) a o pogodzie to nie mów nic!

    OdpowiedzUsuń
  10. no sweterek jest bardzo fajny musze przyznac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spaghetti zawsze z apetytem <3
    mnie też zima męczy.. ale masz śliczny naszyjnik <3


    www.cookplease.blogspot.com - spaghetti pomodore time!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna biżuteria :) u mnie też śnieg :< pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podobają mi się Twoje podkolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna stylizacja
    Zapraszam do siebie!
    Kisses
    Aga

    New post
    Tiger and gold in attack!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny t-shirt. Ciekawie wygląda z tym kołnierzykiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy stroj, najbardziej spodobala mi sie spodniczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle pięknie! :) Kołnierz naszyjnik jest obłędny! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście śliczny sweter! bardzo fajnie wyglądasz. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosna już coraz bliżej, już o krok od nas :)
    Nie dziwię CI się, że zabrałaś mamie ten sweter- jest naprawdę świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  20. swetry kiedyś tak niedoceniane, a teraz nie można się bez nich obejść!;D
    sama posiadam kilka (cieńsze, grubsze) i zawsze sobie obiecuję, że już nie kupię nowego.. a potem nie mogę go wcisnąć do szafki;P
    Bardzo fajna stylizacja, plus za kolor swetra!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek bardzo mi się podoba, na taką pogodę jaka jest teraz nadaje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny sweter ;33
    Ja też mam parę ubrań, które "ukradłam" od rodzinki i jak na razie nie oddałam :3

    OdpowiedzUsuń
  23. dodatki odgrywaja tu główna rolę w stylizacji;)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam polaczenie dlugiego swetra i obcislej spodnicy!!! B.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny ten sweter, w moim ulubionym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Koniecznie muszę sobie kupić jakąś spódnicę, najlepiej taką klasyczną jak ta twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna kolorystyka! I sweter ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Tez mam ten kolnierzyk :) Fajne polaczenie burgundu z granatem :)
    Pozdrawiam :)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń