czwartek, 21 marca 2013

Na sportowo

Dzisiejszy strój jest wyrazem mojego protestu i buntu. Nie przeciw jakiejś ideologii, żeby była jasność. Tylko przeciw zimie. Aktualnie znajduję się w letargu, a do pleców można by mi przypiąć kartkę "Nic mi się nie chce". Spaceruję z kąta w kąt, bo wytknięcie głowy poza mieszkanie grozi jej utratą w wyniku porwania przez wiatry i zagubienia w śnieżycy. Piję gorącą herbatę z cytryną z ogromnego kubka, ale nie sprawia mi to już takiej przyjemności jak 2 miesiące temu. Jem zimową zupę cebulową, a przecież powinnam mieć ochotę na lekkie jedzenie pachnące świeżością. Tylko skąd go nabrać...
Ogarnęła mnie wtórność. Mam po dziurki w nosie opatulania się swetrami mimo ich uroku, miękkości i uniwersalności, którą zachwycałam się do niedawna. Zimne powietrze, zimne ściany i ciężkie niebo nie dają mi wyboru. A ja chcę mieć w końcu wybór. Obcisła mini czy powłóczyste falbany? Wiosno daj mi wybór!
Bo bez możliwości wyboru nigdy nie zdejmę spodni z tyłka.
A poniżej wersja na sportowo, na zabiegany, bardzo mało oficjalny dzień. 


40 komentarzy:

  1. te kolorowe spodnie są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram ;)
      też czekam na wiosnę,której,jak na lekarstwo,nic nie zapowiada ;/

      Usuń
  2. niestety muszę podpisać się do buntu... sama mam takiego lenia, że pracę którą powinnam zrobić w 4 godziny piszę od rana do wieczora. A na pocztę nie mam nawet najmniejszej ochoty iść, choć to tylko zejście z górki. Pogoda nie dopisuje i nawet zdjęć człowiek nie może zrobić bo albo wieje albo sypie śnieg. Oby ta pogoda się poprawiła heh... a co do stroju, to bardzo fajne leginsy ;d oryginalne na te ponure dni:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne sa te spodnie ja niestety nie zdarzyłam ich kupić;(

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, te spodnie są genialne i na pewno uda im się przepędzić wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam sobie właśnie podobne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji . Zapraszam do obserwacji , niedługo nowe zdjęcia z projektami biżuterii Katarzyny Kalaty

    OdpowiedzUsuń
  7. buty masz świetne:) obserwuję, a co mi tam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh ta pogoda, każdego wprowadza w jakiś dziwny stan... Ja pocieszam się tym, że dziś u mnie od rana przefantastyczne słońce! Uwielbiam je :)
    Świetne masz spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. love the pants!!
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wzór leginsów/spodni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w twoich spodniach !:)


    evenfllow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie! A spodnie są obłędne!
    aaaaa uwielbiam bluzy z kapturem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. masz cuuudowne spodnie !*.*

    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear !!
    I really love your blog !
    Would you like to follow each other?
    I'm already following u via gfc !
    Follow back? (:

    xx from
    http://www.heelsandroses.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie spodnie czy leginsy ;p też już mam dość zimy, strasznie już chce zaczerpnąć tej wiosennej świeżości!

    OdpowiedzUsuń
  16. Great outfit! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tak samo jak ty :) mimo iż jakieś 2 tygodnie temu udało mi się kupić pierwsze nowalijki to niestety teraz powróciłam do solidnych i rozgrzewających zup :/ No i ciuchy.. tu jest największy problem, ale idę w zaparte i Emu zakładam tylko gdy naprawdę nic mi się nie chce i idę do spożywczaka :P

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kiedyś łaziłam cała na czarno, a teraz? kocham malinowy róż :) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. malinowy róż to w nawiązaniu to Twoich kolorowych spodni :) też mam dosyć zimy, swetrów, kurtek ehh

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne kolorowe spodnie:) bardzo fajny casualowy set:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne są te kolorowe spodnie :D Tęskno mi do wiosny... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. HELLO! HOW'S IT GOING? :) I love the passion you have for your blog! I am following. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Also on bloglovin, facebook, instagram, twitter, tumblr and even lookbook if you want :3 <3

    NEW POST UP, YOU HAVE TO SEE IT :)

    Steven

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie są bardzo ciekawe:D

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie też można przypiąć taką karteczkę

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne spodenki, jak czytałam to, co napisałaś, myślę sobie "ja też tak mam" :p

    OdpowiedzUsuń
  26. super spodnie
    dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne legginsy i spódnica!:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne spodnie! Zakochałam się w nich po uszy :)


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie sportowe stylizacje - spodnie mega pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń