środa, 27 marca 2013

Jeans total look

Swojego czasu zapanował wielki szał na jeans od stóp do głów. Temat z jednej strony prosty, bo każdy jeansowe ciuszki posiada, więc w czym problem, żeby założyć je razem. Pozostaje jednak istotna kwestia, żeby nie wyglądać jak przypadkowy przechodzień pod halą targową w Gdyni w roku 1993. A swoją drogą we wspomnieniach mojego taty hala targowa w okresie galopującego komunizmu była modowym centrum zaopatrującym całe Pomorze i okolice ;)
Mój dzisiejszy strój jest raczej bezpieczny - ciemne kolory, kochany jeans, kochane buty. I jeszcze kochana torebka. Jedyną ekstrawagancją jest chustka w panterkę zawiązana trochę w stylu pin-up. A chustka z historią. Bo starsza ode mnie.
Enjoy!


41 komentarzy:

  1. "Pozostaje jednak istotna kwestia, żeby nie wyglądać jak przypadkowy przechodzień pod halą targową w Gdyni w roku 1993" - zdanie miesiąca :) świetny zestaw, moim zdaniem udało Ci się wyglądać modnie i na czasie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeans Ci pasuje. Masz świetnego bloga, pozwolę sobie zaobserwować :>

    OdpowiedzUsuń
  3. nice outfit !! you look great :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne połączenie i szkoda, że trochę nie widać tej opaski bo albo zdjęcia są ciemne albo ja już ślepa jestem :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jestem fanką noszenia wszystkiego z dżinsu. Ty jednak wyglądasz Świetnie ;D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz :))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji ! :) co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  7. Same pozytywne elementy zetsawu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super naszyjnik :) zapraszam takze do siebie!

    herhighnessss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zestawienie, jakoś nie mogłam się przemóc aby ubrać się od stóp do głów w dzins, ale teraz widzę, że naprawdę można w ciekawy sposób wszystko ze sobą połączyć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miłe słowa . Film jest rewelacyjny i zdecydowanie jestem fanką 2 cześci . Jeszcze uwielbiam tą piosenkę L.A. Stop the Clocks <3

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne połączenie, wyobraź sobie, że jeszcze nie upolowałam swojej jeans koszuli :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz w jeansie! Super torba!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna koszula i torebka ;) zapraszam do mnie http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look :) Najbardziej podobają mi się spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba! :) Wisiorek super wygląda w połączeniu z tą koszulą :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeans od stóp do głów :) w tej stylizacji jestem na TAK :) pozdrawiam i zapraszam do siebie Marta www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Również bardzo lubię jeansowe koszule, ciekawie wyglądają z kolorowymi innymi częściami garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny zestaw:) spodnie są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie podoba mi sie połączenie jeansów u dołu i góry, sam bym tak nie założyła ale tobie bardzo ładnie :) naszyjnik fajnie ożywia, a torebka idealnie uzupełnia stylizację :)

    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam dżins+dżins, ja niestety wciąż poszukuję koszuli idealnej..

    OdpowiedzUsuń
  21. Zasady trzeba łamać :) Mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się takie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  23. super fryzura.
    ja jestem na etapie szukania jeansowej koszuli ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo mi sie podoba Twoj wisiorek! B.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uśmiałam się na wzmiankę o hali targowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ekstra, bardzo fajnie wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ta torebka! Ma fajne kolory! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. masz rację - jeans&jeans to trudne połączenie, wbrew pozorom :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeans rządzi w tym sezonie . Zawsze uwielbiałam koszule jeansowe, a teraz to już bez przeszkód mogę w nich chodzić . :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń