sobota, 16 lutego 2013

Włóczykij

Dzisiejszy strój jest idealny dla Włóczykija. No może brakuje mi jeszcze kija z węzełkiem, w którym niosłabym cały swój dobytek w postaci zapasowych skarpetek i czegoś do zjedzenia. Od oryginalnego Włóczykija z Muminków zaczerpnęłam jedynie kapelusz, który jest zupełnie nieidealny i nieco pognieciony. Lubię go właśnie za to, bo ma bardziej luzacki klimat i nie czuję się w nim jak starsza pani z klasą. A w każdym innym czarnym kapeluszu się tak czułam. Ten przeczekał w szafie zimę, bo nie byłam gotowa wystawić uszu spod cieplutkiej czapki, gdy za oknem szalały śniegi i mrozy. Teraz z wielką nadzieją spoglądam na kalendarz i łudzę się, że tym razem śnieg w marcu nie będzie się nam naprzykrzał.
W rzeczywistości cały strój robi kapelusz. Koszula w kratę, wywinięte nogawki jeansów i 'złota' biżuteria, ze sprzedaży której niestety nie mogłabym sobie kupić biletu do Barcelony (albo chociaż do Mikołajek), stanowią jego uzupełnienie, tworzą tło.


45 komentarzy:

  1. suuuper ten kapelusz ! uwielbiam włóczykija :D
    i torba też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kozula jest świetna!
    Biżuteria jest cudowna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie koszule:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna biżuteria i super kapelusz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci w tym kapelutku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie, jeszcze tylko kijka brakuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja :D Bransoletka ♥__♥ Zapraszam do mnie ♥ Obserwujemy.? ☻

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja koszula mi się bardzo podoba:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny look :) super blog :) obserwuje i zapraszm do siebie:) mfashion88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam koszule w kratę :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaa, zakochałam się w twojej torbie <3333

    OdpowiedzUsuń
  12. mogę śmiała stwierdzić że taką koszule i torbę z milą chęcią bym przygarneła:)
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula w kratę to jest coś co lubię najbardziej :) piĘkny włóczykij!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog , podoba mi się :))))))
    zapraszam do mnie! :** http://terybluft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula jest fantastyczna! świetne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna nazwa, fajna stylizacja, fajna dziewczyna!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. b. ładnie :)


    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, będzie mi bardzo miło, jeśli wpadniesz na nowy post

    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pasuję do Ciebie taki kapelusz. Torba ma świetny kolor
    pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się kapelusze ale sama jakoś nie nabrałam odwagi żeby wyjść w takim na ulicę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię takie koszule, zwłaszcza włożone w spodnie a do tego fajny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie, piękna biżuteria:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. drogi Włóczykiju,oddaj mi biżuterię! Strasznie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna koszula;)!
    uwielbiam kratę
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Muminki to moja ulubiona bajka! :) Świetnie wyglądasz:) Krata jest bardzo fajna! Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. koszula i torebka podobaja mi sie najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula jest najlepsze,koszule w kratę są boskie :)

    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. lubie takie połaczenia ! świetną masz koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepieknie !!
    zapraszam do mnie +oberwujemy ; >

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebka bardzo mi się podoba :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama osobiście nie lubię kapeluszy, ale z racji mojego sentymentu do Włóczykija ten kapelutek jest spoko;) stylizacja ogólnie z resztą też jest świetna i kapelusz jak najbardziej do niej pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna koszula i torebka, bardzo fajne wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń