czwartek, 14 lutego 2013

Walentynkowy

Do Dnia Zakochanych ludzie mają różne, bardzo skrajne podejście. Mi nie przeszkadza, że to święto komercyjne i że ilość serduszek wokoło może zatrważać. Lubię to, że tego dnia bez żadnych oporów możemy celebrować swoją miłość. I nikt nam nie powie, że nie wypada. Wręcz przeciwnie, uśmiechnie się ukradkiem.
Jako że wieczorem wszystkie miłe knajpki na pewno będą mocno oblegane, a to raczej nie sprzyja intymnemu nastrojowi, zamiast na kolację, wybraliśmy się dziś na śniadanie. Było bardzo miło i smacznie. A najważniejsze, że w towarzystwie mojego najukochańszego mężczyzny na świecie!


Dzisiaj drugi raz zrobiłam użytek z mojej fantastycznej lokówki, którą dostałam od rodziców na Święta. Loki bardzo mi się podobają, jednak przy mojej ogromnej ilości włosów i ich wielkiemu oporowi przy próbach stylizacji, nieco mi zajęło, zanim doprowadziłam je do takiego stanu :)

 

Powyżej moje ulubione żółte tulipany i nasze walentynkowe gadżety. Chętnie skorzystaliśmy z promocji w Rossmannie i całowaliśmy się przy kasie, a w zamian dostaliśmy maszynkę do golenia dla Pawła. Damskie już się skończyły, ale miła Pani w kasie dała mi w prezencie odżywkę w piance Glisskur. Cieszyłam się nawet bardziej niż z tej maszynki. A że po drodze na śniadanie mijaliśmy kolejnego Rossmanna, weszliśmy rozochoceni po kolejne gifty ;) Jeszcze bardziej miła Pani powiedziała nam, że maszynki są i jest zawiedziona, że jeszcze nikt dzisiaj nie przyszedł się pocałować. Także daliśmy jej możliwość się pouśmiechać :)

46 komentarzy:

  1. Ja jakimś specjalnym orędownikiem tego dnia nie jestem, ale bardzo to sympatyczne święto :) Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog ;*
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem, zdaję sobie sprawę :)

    jakoś ostatnio panicznie boję się kolorów :)

    za to ty nadrabiasz za mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci ladnie w takich wloskach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, outfit bardzo mi się podoba :)
    Romantycznych walentynek !
    :)
    /W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz ; p
    Pozdrawiam ; >

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja!!a kolor lakieru przepiekny!!!:) mogłybyśmy sie dowiedzieć gdzie taki kupiłaś?:)

    nibelung-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Loki są świetne! :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł zamiast na kolację wybrać się na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz <3 !!! świetny pomysł z tym śniadaniem :*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł:) bardzo fajny set;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wygladasz :) Szczęśliwych walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie Ci z lokami :-) fajny pomysł ze śniadaniem - tak zacząć razem dzień :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz pięknie zrobione włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor lakieru mi sie niezwykle podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. serduszka na każdym kroku aż tak nie denerwują jak dekoracje świąteczne w listopadzie haha :D ale bardzo fajna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne fale:)! lokówką uzyskałaś taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam, kolorystycznie swietnie polaczone! ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śniadanie - fajna sprawa na walentynki też:)
    I pięknie wyglądałaś. A ja nic nie wiedziałam o tej akcji w Rossmannie:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz, świetne włosy oraz rewelacyjna stylizacja:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię kwiatowe wzory zimą, tak na przekór :))
    ładna fryzura i świetny szary lakier<3 skąd?

    pozdrawiam
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wygladasz i cudowna fryzurka;)
    pozdrawiam P

    OdpowiedzUsuń
  23. koniecznie kochana, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie obchodzę Walentynek ale nie przeszkadza mi to święto.
    Podoba mi się kolor Twoich rajstop :).

    OdpowiedzUsuń
  25. suuper look !!! :)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Futrzak bardzo ładny :) a o akcji z całowaniem nic nie słyszałam, a szkoda :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ! sama z chęcią widziałabym takie rzeczy u siebie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietnie wygladasz, ciekawe polaczenie kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ta kwiatowa tuniczka jest cudowna! piękne włosy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń