poniedziałek, 4 lutego 2013

Pensjonarka

Trochę zwlekałam z nową notką, ale to z bardzo ważnych przyczyn. Wcale się nie wałkoniłam, ani nie chodziłam w dresie po domu, jedząc lody. Może to nie jest odpowiednie miejsce na takie wyznania, ale kochane moje słodkie dziewczęta (och tak! świat jest piękny) zostałam inżynierem. Sama nie mogłam uwierzyć, że to jednak się stało. Karta odwróciła się szczęśliwie dla mnie pod sam koniec studiów, a ostatnie egzaminy, zaliczenia, domykanie pracy i gonienie terminów były pasmem sukcesów. Jak nigdy wręcz ;) Także teraz mogę z lekkim sercem cieszyć się z sukcesu. Gdy już do mnie dotarło, że to naprawdę koniec, miałam ochotę skakać i śpiewać. I to właśnie robiłam. 

A teraz czas na stylizację. Uwielbiam ten błyszczący sweter, noszę go bardzo często i zapłaciłam za niego 2 zł. To była miłość od pierwszego wejrzenia. Tym razem towarzyszy mu rozkloszowana spódniczka w podobnej gamie kolorystycznej. A do tego wisiorek - ptaszek w klatce, prezent od mojego mężczyzny i kupione na wyprzedaży kolczyki, również z ptaszkiem.



28 komentarzy:

  1. gartulacje! wyszło troszkę w stylu vintage, pasuje to do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Pani Inżynier ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo brawo brawo! Gratuluję inżynierki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje;D
    śliczny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:) i piękny strój, nie ma co :)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! ;)


    Sweter za 2 zł? Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie:) Wszystko cudnie się ze sobą komponuje:)
    Przy okazji zapraszam cię do wzięcia udziału konkursie na naszym blogu, w którym do wygrania jest bizuteria H&M <3
    pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz, sweterek wygląda na więcej niż 2 zł! :D
    i gratuluję tytułu :) sama w lipcu dostałam tytuł licencjata, więc wiem co to za radość :) pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. What a great outfit! I just love that skirt! Want to follow each other on gfc and fb?

    OdpowiedzUsuń
  10. to gratuluję!:) ja też się bronię w tym roku ( mam nadzieję) hehe. Nie do wiary, że sweter za 2 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie sprzedają swetry po 2zł! daj adres też chcę:) ja mam nadzieję, ze w tym roku zostanę mgr:D serdecznie zapraszam do siebie na www.2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. wielkie gratulacje!! bardzo fajny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódniczka i bardzo ciekawy secik :)

    ps. fajny blog,
    pozdrawiam serdecznie
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. no fajny ten sweterek bardzo! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny wpis! już z tydzień nie zaglądałam na inne blogi poza swoim.. mam straszna nawałnicę w szkole... od poniedziałku już mam ferie więc się poprawie ;D
    będę wchodzić na twojego nowo poznanego bloga... jest świetny
    najbardizej to przyciąga w nim kolorystyka :) xppp



    a jeśli chcesz wygrać moja ulubioną książke to wystarczy dodac komentarz na moim blogu. Wpadnij a wszystkiego się dowiesz- DEMORDIE.blogspot.com

    Pozdrawiam Cię
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz:) fajne buciki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica i wisiorek skradły moje serducho :)


    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana- torebka jest wspaniała!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM;*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  19. Po pierwsze gratuluję i życzę udanych zmagań z magisterką :). Po drugie - świetne są te kolczyki, wisiorek też. Sama mam kolczyki takie, jak Ty masz wisiorek - klatki z ptaszkami, tylko mniejsze. Przyciągają wzrok.
    Sweter też fajny - niby szarzyzna, ale jednak się świeci. Dyskretnie, nie ostentacyjnie :).

    OdpowiedzUsuń