czwartek, 7 lutego 2013

Pączek w maśle

Dzisiejszy dzień jest słodki i polany lukrem. Co prawda zjadłam dziś tylko jednego pączka, ale za to pysznego. A wszyscy wokół wypełnieni słodyczą i jakby nieco milsi dla siebie. Zjedzcie dzisiaj przynajmniej jednego pączka, żeby przez cały rok towarzyszył Wam dostatek :)

Zestaw idealny na roboczy dzień, gdy musicie długo być na nogach i w ekspresowym tempie przemieszczać się z miejsca na miejsce. A przy okazji chcecie ładnie wyglądać. Ja przynajmniej zawsze w spódnicy czuję się ładna, nieważne jak zwyczajna i wygodna byłaby reszta. Poza tym powoli przyzwyczajam się do wersji bez grzywki i coraz częściej spinam włosy do góry. Lubię wtedy wpiąć coś w nie, żeby nie było zbyt gładko. Zaczyna mi się podobać.


45 komentarzy:

  1. Spódniczka strasznie mi się podoba! Ostatnio zakochałam się w takich jednolitych, krótkich i obcisłych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like it! Biorę wszystko, uwielbiam takie wygodne, bezpretensjonalne zestawy. Z grzywką Ci fajnie, bez grzywki też :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko 2 pączuszki :) ale fakt, atmosfera nadzwyczaj slodka dzis :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, a ja zjadłam tylko połowę pączka:( Nie lubię ich!
    Spódnica zawsze dodaję kobiecie tego seksapilu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz w tak spiętych włosach :)
    U mnie bilans pączkowy - zjedzonych 2 i pół ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz fajną bluzeczkę i sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie kolorystycznie komponują się buty z nadrukiem na koszulce! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna torebka!
    Tylko jeden pączek?, mój dzień skończył się na siedmiu... teraz rok spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie wyglądasz! Uwielbiam kolor spódnicy :) i zazdroszczę,że w zimę masz moc się tak ładnie ubrać u mnie kończy się na jeansach i grubym swetrze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, super spódnica :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyglądasz w takim uczesaniu :) bluzka i spódnica sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :D a tą koszulkę z chęcią bym przygarnęła *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka ładna bluzka :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Me gusta el look, el bolso muy bonito.
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. bo bardzo ci ładnie tak bez grzywki :) nie każdemu to pasuje, ale ty nie musisz się o to martwić. W dodatku bardzo fajny, prosty zestaw. Ta spódnica ma bardzo fajny kolor i szary cardigan bardzo dobrze pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również zjadłam tylko jednego pączka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, torebka najbardziej mi się spodobała;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny outfit! Widzę, że torebka nie tylko mnie zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zjadłam dwa pączki, co mnie zdziwiło, bo w zeszłym roku zjadłam chyba z 10 :D
    Zestaw fajny, ale zmieniłabym buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja zjadłam 6 pączków :D:D Ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczną masz bluzeczkę
    ja zjadłam jednego pączka

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny zestaw :)
    ładnie i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. spodniczka zasze dodaje kobiecosci :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja ponownie ściąłam grzywkę :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Nominowałam Cię do Liebster Award na moim blogu modamoimioczkami.blogspot.com , zapraszam serdecznie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładny zestaw;) sweterek, t-shirt i spódniczkę najchętniej bym Ci ukradła;)

    OdpowiedzUsuń