poniedziałek, 25 lutego 2013

Kurczak przygotowany na parze w sosie musztardowym z brokułami i marchewką

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać bardzo prosty przepis na pyszne i zdrowe danie. Gdyby moja propozycja Wam się spodobała, być może pojawiłby się jakiś mały cykl łatwych do przygotowania potraw :)

Produkty z Biedronki polecają się na obiad ;)


Kurczaka można również przygotować w piekarniku lub do gotowania na parze wykorzystać duży garnek i durszlak. Mięso jest bardzo soczyste, a w sosie musztardowym smakuje wspaniale. Przygotowanie takiego obiadu zajmuje ok. 40 minut.

27 komentarzy:

  1. bardzo pysznie wygląda i co najlepsze dietetyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... już czuję ten smak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i szybko można zrobić dobry obiad :) chociaż ja nie lubię musztardy, więc inny sos musiałabym sobie przygotować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo proste i smaczne danie, często przyrządzam coś takiego i jem ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jem mięsa odkąd pamiętam, ale tego mrożonego brokuła znam dobrze :) jak na moje oko bardzo zdrowy obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za moj obiad na jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie jadłam kurczaka w sosie musztardowym, ale brzmi pysznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo proszę o częstsze dodawanie takich wpisów- już podpisuję tą petycję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam dania, gdzie znajdują się brokuły! Chętnie wykonam to danie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zdrowe pyszności♥ ♥ ♥ ♥, WIELKIE BUZIAKI!! OLA

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię brokuły, świetne danie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o to coś dla mnie bo nie mogę teraz jeść na tłuszczach :)
    Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, super przepis - i jaki zdrowy :) Więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie jestem na etapie szukania inspiracji na kurczaka, więc Twój post trafił idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam! Na pewno skorzystam z tego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno jest smaczne;))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubie musztardy,ale jestem ciekawa jak to smakuje,bo smacznie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy pomysł na mięsko ;)

    OdpowiedzUsuń