czwartek, 28 lutego 2013

Koczek

Ostatnio coraz częściej związuję albo spinam włosy, co widać też na blogu. Koczek zagościł na mojej głowie i jest tam bardzo mile widziany. Ale żeby nie było ciągle tak samo, postanowiłam przyozdobić koczek cienkimi warkoczykami. Efekt na tyle mi się spodobał, że na pewno wykorzystam ten pomysł jeszcze nie raz. Teraz nie wyszło idealnie, ale pierwsze koty za płoty ;)


Co do dzisiejszego stroju, pokazuje on chyba najbardziej adekwatnie, jak ubieram się na co dzień. Uwielbiam bandażowe spódniczki, a tą bordową najbardziej. Kiedy nie wiem, co na siebie włożyć, po prostu wyciągam ją z szafy i dokładam jakiś sweter. A wychodzi całkiem niebanalnie i przyjemnie dla mojego poczucia kobiecości :) Spódniczka pojawia się na blogu bardzo często, co tylko potwierdza moje uwielbienie. Podobnie jest z torebką. Nawet mnie już to zaczyna męczyć, że pojawia się praktycznie w każdym poście. Rozglądam się za czymś, co mogłoby ją zastąpić, jednak to zadanie jest trudne.


55 komentarzy:

  1. swietna spodnica:) koczek jest uroczy swietnie wyglada z warkoczykami

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten koczek. Mi wychodzi taki byle jaki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie ci właśnie wyszedł !

    OdpowiedzUsuń
  4. Oja, zajebisty! <3
    Szkoda, że nie wiąże już włosów, ale gdybym zobaczyła takie coś pol roku temu od razu miałabym go na głowie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie Ci wyszedł, mi pewnie nawet w połowie nie powstało by to co na inspiracji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweterek :) A koczek wyszedł Ci świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z poprzedniczką - koczek jest idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszedł Ci koczek, podziwiam, ja będę musiała sporo trenować, żeby się takiego nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny koczek i świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spróbuję kiedyś zrobić sobie którąś z tych fryzurek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. już kiedyś próbowałam takiego koczka, jest naprawdę fajny
    pozdrawiam!

    Insolito

    OdpowiedzUsuń
  12. z kokardeczką wygląda cudownie ♥ śliczny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka jest prześliczna! ;-))) no a koczek masz rewelka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam taki koczek, na moich włosach jest ciężko to 'ogarnąć' staram się :d ślicznie wyglądasz! :) miło mi się zrobiło, gdy przeczytałam Twój komentarz. Moimi oczami wyglądasz rewelacyjnie i cieszę się, że to akceptujesz :) na prawdę jesteś piękna i wartościową dziewczyną. Sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Koczek wygląda świetnie! Sama z chęcią zrobiłabym taki na swojej głowie, jednak od dziecka mam kompleks odstających uszu :)
    Co do stylizacji - uwielbiam takie połączenia. Spódniczka jest znakomita!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  16. koczki są super! wygodne ale i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny koczek i świetny zestaw !!! <3 pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. koki są najlepsze ! :D sama często chodzę w koczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi ostatnio brakuje pomysłu na to jak spiąć włosy , twój warkoczykowy koczek jest śliczny i twarzowy , a jak to mówią praktyka czyni mistrza , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ajj, uwielbiam takie koczki :) genialnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  21. Koczek jest fantastyczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam za krótkie włosy by pozwolić sobie na takie warkoczyki w koczku ;) Dziękuję zaa odwiedziny na moim blogu i zapraszam ponownie :)

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie fajny sweter I koczek!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie umiem robić koków :O
    i jakoś nawet spódniczek nie mam, aby je tak fajnie połączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna fryzurka + wpadł mi w oko Twój sweterek !: ))

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudny koczek!!!!♥ pozdrawiam:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  27. bosko wyglądasz, koczek jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie wyszło :) mam podobny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fryzura fantastyczna:)
    świetnie wyglądasz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz świetnie :) Cudowna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny sweter :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo podobają mi się takie koczki u innych, jednak sama kiepsko w nich wyglądam :) Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koczek jest śliczny, że też sama takiego zrobić sobie nie potrafię :(((
    Spódniczka prześliczna - i fason i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie Ci w tej fryzurze:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj :) Dziękuję za miły komentarz :) Obserwuję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  36. całkiem fajnie ci to wyszło - ja kiedyś próbowałam coś takiego stworzyć, ale nie cholery mi to nie wychodziło... nie było nawet odrobinę podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, ciekawy pomysl na te fryzurke :-)

    OdpowiedzUsuń

  38. Świetna fryzurka! <3
    Koczek megaśny!

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładny koczek:) i śliczna miniówka:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też chcę taki koczek! :)

    OdpowiedzUsuń