wtorek, 12 lutego 2013

Czarno na białym

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka nowości, które wpadły w moje ręce w ostatnim czasie. Trochę ubrań, kosmetyków i biżuterii. Zacznę od tego, co dla mnie najważniejsze, a mianowicie od pierścionka. 

 

W moje ręce trafił, można powiedzieć, zrządzeniem losu. Upuściłam pudełeczko z biżuterią mamy i zbierając wszystkie drobiazgi, wzięłam w dłoń ten pierścionek. Serce mi mocniej zabiło na jego widok. Uważam, że jest piękny. A w dodatku mam do niego stosunek bardzo sentymentalny, gdyż ma ponad 30 lat, a moja mama nosiła go, gdy była sporo młodsza ode mnie. W takich chwilach dociera do mnie, jaką niektóre przedmioty mogą nieść ze sobą moc i jak z czasem nabierają wartości. W erze szmelcu, który nas otacza, rzeczy z duszą są naprawdę rzadkością.

Dalej już nie będzie sentymentalnie, a zupełnie przyziemnie. W drogerii trafiłam na promocję kosmetyków KOBO, a że tusz mi się kończył, postanowiłam spróbować. Za małą kwotę kupiłam jedną z najlepszych maskar, jakich używałam. Pięknie wydłuża i podkręca rzęsy, a przy tym w ogóle ich nie skleja. Lakier do paznokci z kiosku ma pastelowy kolor, trochę fioletowy, a trochę siwy - zależnie od światła. Mam już kilka tej firmy i bardzo ładnie kryją już po pierwszym malowaniu.


Jako że lubię zegarki, stałam się posiadaczką kolejnego, tym razem na długim pasku z ćwiekami. A przy okazji zamówiłam nietypowe kolczyki.


A na koniec zakupy z sh. Ostatnio coraz częściej kupuję czarne rzeczy i dobrze się w nich czuję. Jedną z nich jest luźny sweter. Poza tym kolejny o podobnym fasonie, tyle że biały (tak, jestem maniaczką swetrów) i czarno-biała bluzka z wstawkami na bokach. Takie przeszycie bardzo ładnie wyszczupla sylwetkę. Która z nas nie pamięta słynnej sukienki Kate Winslet :)



32 komentarze:

  1. pierścionek faktycznie ma charakter, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten pierścionek ja mam taką torebkę z duszą niestety trochę już się rozpada ;<

    a zegarek cudo też... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię firmę kobo :)
    Bardzo ładny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej,boski pierścionek! też mam taki babciny skarb ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor lakieru i super zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam takie pierścionki, które kiedyś nosiła moja Mama.. :) świetny zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  7. jasny sweter jest świetny:)

    dziękuję za idwiedziny i miłe słowa:*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. takie stare rzeczy rzeczywiście niosą w sobie magiczną moc

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pierścionek i ciekawe zakupy z sh :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierścionek rzeczywiście bardzo ładny :) a zegarek mam podobny - tylko biały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się straszliwie ten jasny sweterek : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mega sweterek!



    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga
    zapraszam na nowy post

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ten bezowy sweterek jest świetny :) i zapewne bardzo ciepły, a do tego faktycznie nietypowe kolczyki :) jeszcze takich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie nietypowe kolczyki i podobają mi się:) ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterki są super :) Ja bym dodała do nich ćwieki efekt by był super !

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się ten zegarek!:)
    buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny pierścionek!

    U mnie na fanpage'u odbywa się właśnie konkurs: https://www.facebook.com/MartaDymekBlog
    Do wygrania są bony pieniężne na buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak sweterki to tylko sh, przynajmniej u mnie :) gdzie kupiłaś ten świetny zegarek? taka biżuteria po kimś, szczególnie po mamie jest najbardziej wartościowa, uwielbiam bursztyn!

    OdpowiedzUsuń
  20. rzeczywiście pierścionek jest śliczny :)

    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zegarek bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń