czwartek, 28 lutego 2013

Black & White

Ostatnio, odwiedzając blogi, natknęłam się na mnóstwo postów pod tym tytułem. Dołączam więc do tłumu :) Zdjęcia robiłam kilka dni temu, gdy jeszcze wszędzie leżał śnieg. Dziś pogoda za oknem zupełnie nie przypomina tego, co widać na zdjęciach. Jest pięknie, ciepło i słonecznie. Aż chce się być na dworze. Grzechem byłoby nie wybrać się na plażę i nie przespacerować bulwarem.
Dzisiejsza stylizacja z nutką elegancji. Rzadko nosze dopasowane bluzki. Wolę raczej luźne fasony. Ta jednak urzekła mnie szyciem i połączeniem kolorów. Biel i czerń idealnie do siebie pasują, idealnie się uzupełniają. W dodatku taki fason bluzki pięknie modeluje sylwetkę. Do niej ubrałam jeansowe legginsy, którym dodałam nieco charakteru, przyczepiając okrągłe ćwieki. Cała praca zajęła mi ok. 30 minut, a zaoszczędziłam w ten sposób jakieś 80 zł ;)



59 komentarzy:

  1. Świetny naszyjnik! Bardzo mi się podobają te ćwieki, niby mały dodatek a całkowicie podkręca stylizacje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik - świetnie uzupełnia zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie:) piękne buty :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutka ta bluzka:) i naszyjnik ciekawy:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka i naszyjnik bardzo fajny,i gdzie wy macie te słońce? ja nie wiem mieszkam w Polsce ale czuję się jakbym mieszkała gdzie indziej bo u mnie nie ma takiej pogody jak u was hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa, świetna ta bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluzka i ten naszyjnik cudo<3
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  8. love your bag and boots! you look stunning! xx

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam biało-czarne połączenia ;D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz:)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna bluzka! zakochałam sie w zegarku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluzka!:)
    podoba mi się stylizacja:)


    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka bardzo mi się podoba - i ma te wyszczuplające wstawki, które są korzystne :)
    dodałąm do obserwowanych :)

    www.classicorcool.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka mnie urzekła:)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny wisiorek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzeczka i zegarek są cudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzka świetnie modeluje talię, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialnie szyta bluzka :)! a naszyjnik najchętniej bym Ci skradła :)
    p.s. zapraszam na konkurs do wygrania bon na buty :)
    http://likemywholefashion.blogspot.com/2013/02/wygraj-bon-pieniezny-na-zakupy-wwwmergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  19. super spodnie. ja zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga : zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie ta bluzka podkreśla Twoje kształty :) ja tez rzadko noszę dopasowane rzeczy , najbardziej lubię oversize :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię ćwieki, na ubraniach też ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie !!! cudna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tytuł b&w rządzi! :)
    Przybij piątkę, świetna bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Teraz B&W jest na topie! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. No black and white jest bardzo modne. Piękna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  28. super bluzka:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne masz botki i śliczny naszyjnik!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. naszyjnik świetnie komponuje sie z Twoją bluzeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wyszczuplający krój bluzki :d
    fajny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  32. koszulka byłaby fajniejsza gdyby była w odwrotnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Naszyjnik najbardziej mi się podoba! :D śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz, jednak ja zdecydowałabym się na inne buty :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  35. nice look ;)
    www.okomody.blogspot.com <--- zaaapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super ta bluzka, podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. bluzka ciekawa, ale nie wiem czy Cie przypadkiem trochę nie pogrubia :(

    OdpowiedzUsuń
  38. strasznie podobają mi się rzeczy z połączeniem czerni i bieli. są genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ale fantastyczna bluzka!!!! kocham biało czarne połączenia
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądasz super! ta bluzka wygląda jak by była stworzona dla ciebie, ekstra <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super są te bluzki i bardzo w modzie teraz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. super, podoba mi się Twoja wersja black&white:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna bluzka! :) urzekła mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. O jak ładnie wyszłaś na tych zdjęciach ;) Bardzo ciekawa jest ta bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. też nie lubię dopasowanych bluzek, wolę te oversize, co niestety wygląda na mnie niezbyt korzystnie :D
    a ćwieki są zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń