wtorek, 29 stycznia 2013

Pasiasty sweter

Sprawdziła się moja teoria, że nie warto wydawać większych sum na swetry w sieciówkach, gdyż fantastyczne swetry czekają na nas w sh i aż proszą, żeby zabrać je ze sobą do domu. Żebrzą wręcz, takie są tanie. Nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała z okazji. Czasem myślę, że w sobotni poranek ktoś powinien mnie przywiązywać do kaloryfera. Niebezpieczeństwo przyniesienia kolejnych rzeczy z lumpeksów do domu byłoby wyeliminowane ;)
A poza tym? Stałam się ostatnio fantastycznym widowiskiem dla starszej Pani w różowych papilotach, która bez żenady przyklejała nos do szyby, wpatrując się we mnie, jakbym co najmniej była niezrównoważona psychicznie. Nie wiem, co dziwnego ludzie widzą w osobie w samym swetrze przy zdecydowanie ujemnej temperaturze na dworze :D Trzeba przecież hartować ciało. Ostatnio 'zahartowałam' swoje, pałaszując z moim mężczyzną górę naleśników. Były przepyszne. A że zjedliśmy porcję na dwa dni... No cóż, zdarza się najlepszym.


37 komentarzy:

  1. Ten pasek mi tutaj nie pasuje :) Poza tym jest super :) Ja też większość swetrów mam z SH, tanie, ciepłe i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na tą kolię za to uwagę zwracam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasek i złoty naszyjnik mi tutaj nie pasują , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter świetny :)

    Pozdrawiam i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. masz boskie zakolanówki i sweterek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa stylizacja!
    mam bardzo podobne buty tyle, że czarne ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Lista rzeczy, które chciałabym Ci zabrać: sweter, podkolanówki, zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lecę jutro do sh!
    Genialny jest ten sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny set, fajne geterki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak w sh są cudeńka:) hahah mina tej starszej pani musiała być bezcenna:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny masz ten sweterek : )

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek jest genialny, po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z lumpeksami rzeczywiście jest niebezpiecznie .. czasem nie mogę się opanować i kupuję bez ograniczenia ;)
    Sweterek śliczny . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajne sweterzysko, pewnie ciepłe ;-) ja też powinnam się z Tobą przywiązać do kaloryfera, sh to złooo :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, podejrzewam, że oddaje ciepełko ten sweterek, to zdecydowanie moja najulubieńsza część garderoby w ostatnim czasie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna stylizacja:) super blog!
    zapraszam do siebie ;)) http://vanguarddeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz:) bardzo ładny sweterek!
    i piękne paznokcie:*
    zapraszam częściej do mnie!
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. w sh zawsze znajduje się jakieś perełki! Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz kochana!:**

    OdpowiedzUsuń
  20. Za dużo warstw, które przecinaja Cię poziomo - w kostkach wywinięty kożuszek, potem zakolanówki i paski. Dobrze, że ubrałaś pasek w talii.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny look!!!
    Obserwuje ;-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadzam się, że fajne swetry można znaleść w sh, nie rujnując pzy tym swojego budżetu :D
    Twój jest rewelacyjny ! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wgl w sh mozna znalezc wiele rzeczy,fajnych tylko wystarczy troche poszukac a w dodatku wiem ze wtedy nikt nie bd mial takiej samej rzeczy a ja zbytnio nie lubie jak pol miasta chodzi w tym samym co ja;0
    śliczny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny masz ten sweterek :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się, w sh można znaleźć cuda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweter jest najlepszy :)
    Fakt,w SH można znaleźć czasem super rzeczy,jednak ja nie mam oka,zawsze mi jakiś moher z ręki wyrwie :P

    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stylizacja . Muszę przyznać że w ostatnicxh latach poziom ciuchów w ciucholandach drastycznie się poprawił na plus . Zawsze kiedy zawitam w swoje rodzinne strony , buszowanie po ciucholandach musi zostać zaliczone . Sama w tym roku nabyłam 2 swetry i jednen płaszczyk . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też jestem tego zdania! Lepiej nie inwestować nie wiadomo ile w swetry, lubią się zmechacić. A w sh, można znaleźć prawdziwe perełki. Twój sliczny :)

    OdpowiedzUsuń