piątek, 28 grudnia 2012

Zimowa stylówka ;)

Po świętach mam ochotę jeść tylko twarożek i musli ;) Czuję się usatysfakcjonowana pod każdym względem. No, może tylko przeszkadzało mi, że dobre filmy zaczynały się o północy, a 'Kevin sam w domu' leciał koło listopada.

Skoro jest zima, to musi być i sweter. I zakolanówki oczywiście. Doskonale już zdążyłyście poznać moje zamiłowanie do swetrów, które wciąż kultywuję i bynajmniej nie zamierzam przestać. Co jest lepszego w zimowy dzień od swetra i gorącej herbaty z miodem i cytryną? Jeszcze książka do kompletu. Polecam Wam Borisa Akunina. To świetne kryminały w klimacie XIX-wiecznej elegancji.


16 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz! Sweterek ślicznie się prezentuje i czapeczka również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja ; >
    Naszyjnik najlepszy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz, ale nie za zimno było Ci w nóżki :P ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tryskasz jakąś niesamowitą energią! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. super, cieplutko i zimowo, podoba mi się zestawienie zakolanówek- super♥ z pozdrowieniami,OLA

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piekna tunika i świetne jej połączenie ze swetrem! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjemy prosty zestaw! napewno było Ci w nim wygodnie i ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygodnie i ładnie :))

    Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega świetne i delikatne ombre! Super! :)
    Szczęścia w Nowym Roku i powodzenia w blogowaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za każdym razem kiedy tu wchodzę to zaskakujesz mnie swoją stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. znam skądś ten naszyjnik ;) :P zapraszam do mnie. Konkurs z KISS IN THE RAIN na facebooku. Można wygrać bony i biżuterię :) silviageart.blogspot.com/2013/01/konkurs-kiss-in-rain.html

    OdpowiedzUsuń