niedziela, 2 grudnia 2012

TAG

Bardzo dziękuję dziewczynom Ewelinie i Czarnej M za zaproszenie do zabawy. Bardzo chętnie odpowiem na ich pytania. Wydaje mi się, że jest to fajna możliwość, by poznać blogerki z trochę innej strony, niż zawsze prezentują się na blogu :)

Pytania od Eweliny:

1. Na Twoim odtwarzaczu więcej jest energicznej czy spokojnej muzyki?  
Raczej spokojnej. Ostatnio przeżywam fascynację Melą Koteluk i Soley.
 
2. Czytanie wiadomości w internecie, gazecie czy może oglądanie w TV

Zazwyczaj w gazecie, którą dostaję przed wejściem do skm.
  
3. Johnny Deep czy David Beckham? :)

Trudny wybór, ale chyba jednak David Beckham.
  
4. Co najbardziej lubisz w pisaniu bloga?

Jest to moja mała odskocznia od codziennych obowiązków i rodzaj przyjemności.
  
5. Praca w terenie czy może praca przy biurku

Praca w laboratorium ;)
  
6. Kino, teatr, a może książka

Chyba najbardziej lubię książki.
  
7. W sobotni wieczór : szalona impreza czy wieczór z książką?

Wolę wieczór w domu.
  
8. Ulubiona firma kosmetyczna?

Ziaja - jestem wierna Polsce ;)
 
9. Kraj, który chciałabyś zwiedzić?

Ostatnio marzy mi się Hiszpania.
  
10. Umysł ścisły czy humanista?

Jestem mieszanką.
  
11. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Bardziej otwarcie eksponuję moje modowe pomysły.

Pytania od Czarnej M:

1. Ulubiony smakołyk?
Wolę słone przekąski niż słodkie - gubią mnie chipsy ;)
 
2. Wolisz obuwie płaskie czy na obcasie?

Zbyt dużo czasu spędzam na nogach, więc muszę woleć płaskie buty.

3. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?

 Ze względu na zimowy okres, z dzieciństwa fantastycznie kojarzą mi się kuligi.
 
4. Jaki masz rodzaj cery i jakich kosmetyków używasz do jej pielęgnacji?

Mam cerę mieszaną, więc w ruch idą kosmetyki matujące, ale przy tym nawilżające.
 
5. Twoje popisowe danie?

Ostatni pierś z kurczaka z pomidorami i mozarellą.
 
6. Ostatni odkryty muzyczny kawałek który uwielbiasz? proszę o linka ;)

Soley - Pretty face
 
7. Wolisz tradycyjny makijaż czy kolorowy?

Wolę beże i szarości.
 
8. Jaki masz ukryty w sobie talent? pochwal się ;)

Trochę rysuję i piszę wiersze.
 
9. Modowy kicz tego roku?

Chyba za słabo śledzę trendy, bo nic nie przychodzi mi akurat do głowy.
 
10. Dlaczego założyłaś bloga?
Musiałam znaleźć sobie formę odskoczni od codzienności.

 

11. Silna wola. Posiadasz ją czy raczej nie? ;>
 Zdecydowanie nie ;)

A teraz pytania ode mnie:
 
1. Wolisz dawać prezenty, czy je dostawać?
2. Jaką książkę przeczytałaś ostatnio?
3. Błyszczyk czy szminka?
4. Ile par butów masz w szafie?
5. Zakupy robisz z głową, czy pod wpływem impulsu?
6. Bardziej kuszą Cię słone przekąski czy słodycze?
7. Wolisz biżuterię dyskretną czy widowiskową?
8. Ulubione kolory ubrań/ścian/włosów
9. Inspirujesz się modą z ulicy czy z pokazów?
10. Jaką muzykę lubisz najbardziej?
11. Czy blog zmienił Twoje podejście do mody?
 
Do zabawy zapraszam:
 
A na koniec zestaw, żeby się troszkę poinspirować :)
 
 
 
   

7 komentarzy:

  1. świetne pytania i odpowiedzi ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. sobote rowniez wolalabym spedzic w domu niz na imprezie :D juz taki domownik jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też pamiętam kuligi z dzieciństwa - tęsknie za tym!

    OdpowiedzUsuń
  4. tagi, tagi wszędzie :D
    Ja bym się nie zdecydowała, czy Johnny czy David...Chcę ich obu ! :D

    OdpowiedzUsuń