niedziela, 9 grudnia 2012

Ćwiekowe DIY

Pogoda ostatnio nie sprzyja mojej kreatywności modowej. Zazwyczaj otulam się ciepłym swetrem, zawijam szalik i idę szybkim krokiem, by jak najmniej czasu spędzić w tych niesprzyjających warunkach. A już na pewno nie czuję się gotowa, żeby w wietrznej Gdyni chociaż na chwilę się rozebrać i zrobić kilka zdjęć. Chyba trzeba będzie na powrót się przekonać do zdjęć w domu.
Chwilowo przeżywam zastój w wymyślaniu ciekawych stylizacji. Za to poczułam wenę w innej dziedzinie. Zamówiłam ćwieki na allegro i postanowiłam nimi ozdobić co się da ;) Na pierwszy ogień poszła torebka. Już mi trochę spowszedniała i popadła w zapomnienie na dnie szafy. Gdy przerzucałam rzeczy i w ręce wpadła mi ta torba, od razu wiedziałam, co powinnam z nią zrobić.


Ostatnio mam mnóstwo pomysłów na ozdabianie różnych rzeczy ćwiekami, więc zamówiłam 150 sztuk i pomysł poszedł w ruch ;)


Czarną teczka ze zwykłej stała się niezwykła w bardzo prosty sposób. Zajęło mi to może 20 minut.


A tak prezentuje się efekt końcowy, z którego jestem bardzo zadowolona :D

20 komentarzy:

  1. Teraz torba wygląda o niebo lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super to wygląda ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torba!!
    Zapraszam do mnie, relacja z castingu do "Must be the music" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. torba wygląda o wiele, wiele lepiej ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. A ostatnio również uwielbiam się bawić ćwiekami! Świetnie Ci to wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. po przeróbce torba wygląda znacznie lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie ! ja sobie ostatnio przerobilam koszule ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz ta torba wygląda na prawde ekstra, jakby dostała nowe życie

    OdpowiedzUsuń
  9. z tymi ćwiekami to jakieś szaleństwo ale muszę przyznać, że efekt bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się :) torebka nabrała charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama chętnie poprzerabiałabym kilka rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo super podoba mi sie;):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, teraz wygląda duzo lepieej!
    Buziaki, Enita,

    OdpowiedzUsuń
  14. beautiful post!!Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://laborsadimarypoppins.blogspot.it/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  15. ćwieki szukam czegos idealnego....a może pojde twoim przykladem i sama cos wykombinuje...super!
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń