sobota, 22 grudnia 2012

Coraz bliżej Święta...

Też już wpadłyście w wir przygotowań? Czy może opieracie się dzielnie zimowemu szaleństwu? Dzisiaj uciekałam szybko ze sklepów, biorąc tylko to, co widniało na mojej liście z priorytetem 'konieczne' ;) Zakupy przedświąteczne są zdecydowanie stresogenne. Ale za to przystrajanie mieszkania, wieszanie światełek na podwórku, zapachy w domu... Wiecie jak pyszna jest zrobiona samemu wędzona kiełbaska? To taki nasz świąteczny rarytas. I pierniki zrobione miesiąc temu, bo inaczej byłyby za twarde.
Pakowanie prezentów to zdecydowanie jedna z moich ulubionych czynności, a do tego nastrojowe piosenki w tle. Ten przedświąteczny czas jest zdecydowanie magiczny...

Każdy dostanie prezent z takim właśnie bilecikiem. Nie powiem, lubię sobie wymyślać świąteczne zadania ;)

Nasza ogromna choinka. Pod sam sufit. Prawie jak u Griswoldów ;)



I pierniczki zrobione przeze mnie. Bardzo smaczne, chociaż może akurat na zdjęciu wyglądają mało reprezentacyjnie :D

Edit
A od wczoraj zdążyłam jeszcze zrobić świecznik :) Internet jednak jest bogaty w inspiracje.
Poniżej wersja oryginalna :)


Wesołych Świąt!
Mnóstwa magii i uśmiechu...

25 komentarzy:

  1. Moje prezenty również popakowane i również z odpowiednim bilecikiem :) Gratuluję własnego wyrobu pierniczków! Wyglądają znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. coś Ty! pierniczki wyglądają przepysznie! :)) wesołych świąt również Tobie życzę :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna choinka z szyszek. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. ozdabianie pokoju jest zdecydowanie super

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne :) wesolych swiat :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdjęcia i piękne ozdoby :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię pakować prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie jest zwyczaj, żeby każdy najmniejszy prezent pakować osobno - ile frajdy przy rozpakowywaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tymi świecznikami! Chyba sama go wypróbuję! :)
    Przyjemności przy rozpakowywaniu i wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysły, ciasteczka wyglądają przepysznie:) Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie zapakowane prezenty! <3
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wesołych świat :))

    zapraszam na reaktywacje bloga z nową nazwą z biglovefashion na like--rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. magicznie tutaj , Wesołych Świąt , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo tu świątecznie :)

    Wesołych Świąt :*

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. najfajniejszą świąteczną tradycją jest (według mnie) pieczenie pierniczków, mniammm!

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia są prześliczne :)!!
    U mnie kilka świątecznych prezentów, wpadnij :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie znacznie mniej dekoracji :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Święta święta i już po świętach :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieje, ze Swiata udane i wszystkiego dobrego w Nowym 2013 Roku!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jaki miałaś śliczny papier do pakowania prezentów!

    OdpowiedzUsuń