środa, 12 grudnia 2012

Bałwanek Buli

Tak Paweł nazywa mnie, gdy noszę oversize'owy płaszcz, białą czapkę z pomponem i komin. Czasem jeszcze awansuję na kuleczkę. Zależy od nastroju ;)

Mój nastrój ostatnio nie należał do najlepszych za sprawą przeziębienia, które dopadło mnie kilka dni temu. Chodzę ciągle z zapasem chusteczek, popijam gorącą herbatę z miodem, a na nogach mam grube skarpety kupione od starej góralki w czasie wakacji w Zakopanem. Wszyscy w domu jesteśmy teraz chorzy i kichamy na zmianę, jak jakaś orkiestra.

Dzisiaj postanowiłam odrzucić moje jęczenie i, bądź co bądź, słabowitość. Wyszłam więc na spacer, a po pierwszym wdechu pełną piersią świeżego zimowego powietrza, wiedziałam, że będzie mi lepiej. Świeciło słońce i  nie było wiatru, co na Gdynię jest naprawdę świętem.

Płaszczyk kupiłam pod koniec zeszłorocznej zimy. Jest bardzo przyjemny i ma w środku baranka :) A do tego podobnego nie ma nikt na ulicy :)

Torebka ozdobiona przeze mnie.

A na koniec smakowity pączek korzenny z powidłami śliwkowymi. Przepyszne ;)

19 komentarzy:

  1. płaszczyk musi być bardzo cieplutki:)
    ciekawe przezwiska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, płaszczyk śliczny, a do tego ciepły! :) maarzenie!! :)
    pączuś <3 ja niestety na diecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz ładny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeróbka wyszła torebce na dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :) świetna stylizacja :)

    zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz:) do zrobienie szalika zużyłam 6 motków po 50 g. , jeśli masz wątpliwości zawsze możesz zapytać pań w pasmanterii ona przeważnie się orientują co i jak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm, pączek ♥ jak ja dawno bo jadłam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie Ci w tym płaszczu! I na pewno jak ciepło :)
    Pączuś, oddawaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie ozdobiłaś sobie torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba wygląda świetnie, a własnoręczne ozdabianie cieszy najbardziej ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. super płaszczyk !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń