czwartek, 15 listopada 2012

Wieczorową porą

Za tło stylizacji posłużył  mi tym razem peron SKM w Sopocie. Trzeba sobie jakoś radzić, gdy nie pojawiam się w domu przed 19 ;) Chociaż w sumie to całkiem wdzięczne miejsce. Po remoncie wygląda naprawdę na poziomie i kompletnie nie przypomina innych dworców. Ale koniec tej reklamy PKP .

Fotografem był jak zwykle mój niedoceniany mężczyzna. Radził sobie dzielnie i znosił moje 'No co mam zrobić, żeby wyglądało dobrze'. A doszedł jeszcze czynnik stresu, bo musieliśmy się wyrobić na następny pociąg ;)

Dzisiaj strój z kategorii tych, w których ostatnio czuję się najlepiej - swobodnie i kobieco. Sweter z błyszczącą nitką wszedł w mój prywatny kanon, odkąd go tylko zobaczyłam, także często mi towarzyszy w zimne wieczory i jeszcze zimniejsze poranki. A do tego bandażowa spódnica. I w sumie to by było na tyle. Jak zwykle ograniczam się do niewielu elementów. Inaczej czuję się taka 'przeładowana'.

Swoją drogą, zastanawiam się, czy cały gatunek ludzki, wyłączając mnie, stał się nagle zmiennocieplny. Mój stały rytuał, gdy wsiadam do pociągu SKM, który przez pół godziny wiezie mnie na uczelnię, to zdjęcie wszystkich jesienno-zimowych gadżetów włącznie z kurtką. Nie wyobrażam sobie inaczej, gdy pod tyłkiem mam grzejniczek ostro sobie poczynający. A ludzie wokół mnie? Niektórym nawet czapki się nie opłaca zdjąć. Naprawdę jestem pełna podziwu, jak oni wytrzymują tacy okutani w temperaturze przynajmniej pokojowej. 
Ale może przejdę już do rzeczy ;)










 

Z racji tego, że ostatnio rzadko widuję światło dzienne, zdjęcia musieliśmy robić w świetle latarniowym. Więc musiałam je troszkę przerobić, żeby były przyjemniejsze dla oka.




A na koniec zdobyte przeze mnie buty idealne. Bardzo wygodne, pasują do spodni i spódnicy, w trochę niechlujnym stylu. Uwielbiam je.




32 komentarze:

  1. A mi się podoba też torebka!

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny strój, a bluzka najlepszy ; >
    pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wieczorową porą są super! :-) Podobnie jak Twój zestaw! Pozdrawiam serdecznie! :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweterek i spódniczka ;)

    Bardzo dziękuje ;*

    Pozdrawiam cieplutko, życzę miłego dnia i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa, lubię bardzo takie zestawy! Spódniczka, sweter i torba genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny,jesienny zestaw:) Kolorki bardzo na topie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny,jesienny zestaw:) Kolorki bardzo na topie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny sweterek i komin;) ja niestety nie stałam się zmiennocieplna;D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten sweterek! podoba mi się miejsce, zdjęcia wyszły fajnie, czyli robiłaś wszystko dobrze ! :) xx
    www.aniacyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny sweterek *.* całość fajna : )

    OdpowiedzUsuń
  12. @Myślę, że nikt nie jest w pełni gotowy, dlatego zobaczysz co czas przyniesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się takie zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio polubiłam styl pt. Swobodnie i kobieco :)
    Sweter bardzo wpisuje się w wieczorowy klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś przeze mnie otagowana TAG : Liebster Award, serdecznie zapraszam do odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sweterek/bluzka(nie jestem pewna;P) bardzo mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze ładnie:) Tęsknię za Sopotem ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny sweter i torba, bardzo podobasz mi się w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń