wtorek, 6 listopada 2012

Swetrowy

Ostatnio stałam się wielką maniaczką swetrów. Namiętnie odwiedzam sh i znoszę do domu perełki, w których rozkochuję się od pierwszego wejrzenia. Co prawda w mojej małej szafce zrobiło się na tyle ciasno, że już nie ma gdzie palca wcisnąć i to mnie nieco otrzeźwiło. Ale tylko nieco, bo przecież zawsze można marzyć o kolejnych. Właśnie taka rozmarzona postanowiłam Wam pokazać na co choruje moja próżna strona żądna coraz to nowych ciuszków ;)


Skoro wielkimi krokami zbliżają sie bardzo zimne dni, nie może też zabraknąć ciekawych butów. Jak to ja, wyżej niż oszałamiający wygląd i wysoki obcas stawiam wygodę. Bo spędzenie całego dnia w butach, które uwierają gdziekolwiek (albo czasem wszędzie), nie należy do przyjemności. O czym na pewno miałyście okazję się kiedyś przekonać.


A powyżej zestaw, który wymarzyłam sobie jakiś czas temu. Elementy look like kompletowałam powoli. Teraz brakuje mi jeszcze butów. Mam wielką ochotę w końcu się w te rzeczy ubrać i pokazać światu :)

21 komentarzy:

  1. No kochana nie jedną rzecz bym z tego zestawu wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne swetry, a ten burgundowy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw bardzo fajny! ja bym dorzuciła jeszcze jakiś wisior w kolorze złota :)
    poza tym swetry, ach, uwielbiam! nie ma nic lepszego na jesienne dni!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sweterek z serduszkiem jest taki słodki!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne sweterki! też choruję na jakąś manie:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ten z serduchem bardzo przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, to jest to :P. Poproszę wszystkie :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. idealną są na taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie swetry na zime to must-have ! bez nich ani rusz :)
    xx www.aniacyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. baby your comment make me really happy :)
    i hope you like other looks in the blog and want to follow me
    fran

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful sweaters, want them all. Especially the one with the heart :) Great picks! And you have such an amazing header, love it :))

    Energiq

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne propozycje! Też uwielbiam swetry, ale mam problem, żeby dostać coś fajnego na siebie i oczywiście w przystępnej cenie. Uwielbiam te z asosa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te sweterki są obłędne, zakochałam się! Obserwujemy, hm? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem chora na to samo co Ty! też mi się bardzo podobają te sweterki szczególnie te z kokardką czy sercem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. chcę te wszystkie sweterki! <3333

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie te sweterki są cudowne <3

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana, zostałaś u mnie otagowana ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. trzymam kciuki abys w koncu znalazla te wymarzone buty i pokazala nam ten zestawik na sobie , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaaaaa też mam fioła na punkcie sweterków! Uwielbiam każdy :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń