czwartek, 22 listopada 2012

Słoneczny dzień

Kilka dni temu poranek był bardzo słoneczny i o dziwo ciepły i przyjemny. Nie wiało mocno od morza, a powietrze było rześkie i aż przyjemnie było je wciągać mocno w płuca.

W takim ostrym słońcu, od którego mocno trzeba było mrużyć oczy, moje włosy wyglądają praktycznie jak jakiś ekstrawagancki odcień blondu. Rzeczywiście są teraz jaśniejsze, niż miałam w ostatnich latach, a to za sprawą spłukującej się tak ładnie farby z syoss. Aż żal mi znowu farbować, bo pewnie kolor już nie będzie tak ciekawy. Więc powstrzymuję się przed tym, dopóki odrosty nie będą się za bardzo rzucać w oczy.

Dzisiaj strój z kategorii "Niegrzeczne dziewczynki chodzą tam, gdzie chcą". Bo jest niby dziewczęco - koczek, rozkloszowana spódniczka, kokardka we włosach. Ale na pewno nie można powiedzieć, że jest słodko. Raczej nonszalancko. Przynajmniej tak się czułam. Trochę z pazurem i dużą dozą pewności siebie.
Enjoy!









Zdjęcia wyszły trochę prześwietlone, bo słońce naprawdę mocno świeciło i z żadnej strony nie mogłam się przed nim schować. Myślałam, jak to poprawić. Ale po głębszym zastanowieniu stwierdziłam,  że to tylko dodaje im uroku i tworzy ciepły klimat. 













Ostatnio trochę poszalałam biżuteryjnie i moja szkatułka wzbogaciła się nieco. Wśród zakupów była bransoletka z jeleniem, którą wprost uwielbiam. 


Pics by Pebyls

25 komentarzy:

  1. Ooo mam taką samą torebeczkę ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. tej bluzeczki nie przestanę Ci zazdrościć ;d świetna całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie wiem ale ta stylizacja do mnie nie przemawia :( za to torebkę z miłą chęcią kiedyś pożyczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie. <3 Spódnica i kokardka boskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, bo u mnie od prawie miesiąca już porządnie mrozi :P.
    Kolor faktycznie śliczny Ci się śliczny zrobił :P.

    Zestaw uroczy, buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie;) świetny sweterek i bardzo ciekawa biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz ślicznie <3, świetne dobrane dodatki !

    zapraszam na konkurs !

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny:) taki zestaw z duszą:) piękne bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna biżuteria. A zwłaszcza jeleń :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczną masz tą biżuterię:)
    I bardzo ładnie Ci w koczku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh chciałabym takie słoneczko u mnie :)

    Zapraszam: two-woorlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing post! :)
    Would you like to follow each other?!

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie dawno nie było takiego słoneczka :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kokardki i ptasi motyw na biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bransoletka mnie zabila :D jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja zauważyłam torbę i bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  18. sweterek piękny a jeleń genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o rany! perfekcyjny look:D :)

    OdpowiedzUsuń