poniedziałek, 19 listopada 2012

Klasycznie (?)

No, może z tą klasyką bym nie przesadzała, ale jednak jakaś nutka się czai. Czarna marynarka, trochę męska, trochę smokingowa z dwoma rzędami guziczków, kupiona w sh za 2 zł :D Mój nowy łup znaleziony całkiem przypadkiem. Takie cieszą najbardziej. Do tego dobrze już Wam znane czerwone spodnie i duża lakierowana torba, też w nieco męskim klimacie.
Ostatnio mi się dni zlewają. Są zdecydowanie za długie i zdecydowanie za bardzo wypełnione niezbyt przyjemnymi obowiązkami. Ale jeszcze tylko dwa tygodnie. A później może w końcu zacznie być po mojemu.







Pics by Pebyls




21 komentarzy:

  1. Jedyne 2zł? :D o jaaaa!
    Czy klasycznie? tak. Dzięki tej marynarce :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie 100% tak, takie klasyki lubię! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :)). Sh to nieocenione wykopalisko prawdziwych perełek :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. takich marynarek nigdy za wiele;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna marynarka:) ja takie zakupy lubię najbardziej:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się tam podoba!:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny, kolor spodni i zegarek rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka marynarka to prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaję mi się ze rozjaśniłaś włosy;>
    marynarka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś piękna !
    Cudowny blog !
    Zapraszam : dziewczynamalowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygladasz kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Marynarka świetna i to jeszcze za taką cenę ;o

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie klasyczne połączenie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacja ! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń