sobota, 10 listopada 2012

Follow me

Wspaniale się wczoraj bawiłam. Było tak gorąco, tak jak lubię. Muzyka mnie przenikała i kontrolowała zmysły. Cudowne uczucie. Mogłam zostać tam i po prostu płynąć w rytmie otaczających mnie dźwięków. Uwielbiam jego wzrok. To jak patrzy na mnie, tylko na mnie. Ciągle i niezmiennie. Przez tyle lat. Wszystko z nim przeżyłam, od samego początku. A on ciągle patrzy na mnie tak, jakbym była najwspanialszym zjawiskiem na świecie.
Pod takim wzrokiem trudno nie czuć się zjawiskowo. Mężczyźni jednak mają władzę nad nami. Mają moc czynienia z nas księżniczek i kopciuszków. Wynoszą na szczyt lub zrzucają z wysokości. To działa też w drugą stronę. Co by nie mówić, wzajemnie się dopełniamy. Dwa światy - męski i kobiecy. Nie mogą funkcjonować bez siebie. To nienaturalne.












26 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wygladasz;) świetna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka bardzo mi się podoba, świetna całość! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to napisałaś kochana... :)
    Bardzo ładne spodenki-podbiły moje serce :*

    Obserwuję i serdecznie pozdrawiam.
    Zachęcam do wzięcia udziału w KONKURSIE-do wygrania bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  4. mężczyzna, który po latach patrzy nadal tak na dziewczynę to skarb :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzór na bluzce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama prawda!
    Moje ulubione spodenki. Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też średnio za całością w czerni przepadam, ale w tym przypadku żeby tylko naszyjnik się wyróżnił, musiałam na nią postawić. :)

    podoba mi się Twoja bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się upięcie włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz:))) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne spodenki ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, cudowne te spodenki xx
    www.aniacyk.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit - szczególnie spodobały mi się spodenki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam się z tym co napisałaś :) bez facetów świat byłby nudny ;p
    a zestaw masz bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne połączenie, super spodeny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam te spodenki, świetnie w nich wygladasz <3

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna bluzka
    świetnie to napisałaś, że te dwa światy się uzupełniają

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi się, że teraz Twoje stylizacje są nieco ostrzejsze niż kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń