czwartek, 4 października 2012

Okulary od Firmoo

Jak już zapewne widziałyście u wielu innych blogerek, Firmoo postanowiło rozdać garść okularów do testowania. Mi też przypadły jedne w udziale. Bez żadnej kokieterii, pokochałam je od pierwszego założenia. Ale nie tylko ja. Mój brat, chłopak i jego kolega chętnie by je ode mnie 'pożyczyli' na wieczne nieoddanie. Model, który wybrałam jest uniwersalny, więc nie byłoby problemu ;) Są to oczywiście moje ukochane aviatory.


Firmoo to najbardziej popularny sklep internetowy oferujący okulary. Firma dba o jakość i satysfakcję swoich klientów. Skąd wiem? Zajrzałam do dziesiątek osób, które z radością nosiły swoje nowe okulary. Oferta oprawek okularów korekcyjnych sklepu internetowego www.firmoo.com jest tak bogata, że nawet zaczęłam się zastanawiać, czy przypadkiem nie mam jakiejś wady wzroku. Wiele z nich bardzo mi się podobało, jednak zdrowy rozsądek zwyciężył i zdecydowałam się na okulary przeciwsłoneczne. Ale jeśli potrzebujecie nowych okularów. Lub, jak to kobiety, nie potrzebujecie, ale chciałybyście sobie je sprawić, zapraszam Was do skorzystania z oferty dla nowych użytkowników. Korzystając z linku www.firmoo.com/free-glasses.html możecie zamówić dla siebie parę okularów i zapłacić tylko za przesyłkę. Nie będziecie czekać na nie długo. Swoje okulary dostałam już 5 dni od złożenia zamówienia!
Polecam Wam Firmoo z czystym sercem.


A teraz moje okulary unisex w towarzystwie równie unisexowego stroju :) Jako że mamy piękną złotą polską jesień, wszędzie jest kolorowo, a słońce nas rozpieszcza, postawiłam dziś na zdjęcia w takiej właśnie cudownej kolorystyce.








 Główny element dzisiejszego stroju to koszula, którą pokazywałam Wam wśród moich lumpeksowych zdobyczy. Kolor zdecydowanie pasuje do liści w tle. Do tego torba, z którą nie rozstaję się ostatnio, bo na uczelni spędzam praktycznie całe dnie i gdzieś muszę nosić podręczną lodówkę, szafę i bibliotekę :)

26 komentarzy:

  1. Świetne okulary;)

    Zapraszam do mnie
    michikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pierwsza blogerka pisze o tych okularach, chyba i ja się skuszę :)
    świetny model wybrałaś ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo Ci ładnie w okularkach ;)
    Torba też mi się podoba, a jaka pojemna, że mieści bibliotekę, lodówkę, szafę no i wszystkie nasze niezbędne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Flaming!:)
    Zakochałam się w Twojej koszuli!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszy mnie to bardzo:)
    super outfit;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Firmoo kto się obejrzy, Firmoo z każdej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te okulary :) i do twarzy Ci w tej koszuli. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog. Zapraszam : http://beaauty124.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też otrzymałam od nich okulary, ja jednak wybrałam korekcyjne. :) A Tobie te bardzo pasują. :)

    Co powiesz na to, abyśmy dodały się wzajemnie do obserwowanych? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te okulary są fantastyczne! Nie dziwię się,że wszyscy chcą je od Ciebie "pożyczać" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe okulary
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne okulary :)
    no i koszula świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie Słońce jesienne nie rozpieszcza ;/.

    Tak, czy siak wyglądasz uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny zestaw na luzie;) świetna torba, wszystko pomieści, przydałaby mi się taka

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie dobrałaś ciuchy widzę że lubisz ubierasz się luźnie i wygodnie : D
    Najbardziej podoba mi się koszula ; )


    http://soniagrudzien8.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń