czwartek, 25 października 2012

Jeans & skóra

Jakiś czas temu przeglądałam bloga Kasi Tusk. Jak zapewne wiecie pochodzi ona z Gdańska i często właśnie to miasto widać na jej zdjęciach. Jakie było więc moje zdziwienie, gdy po spojrzeniu na pierwsze zdjęcie pomyślałam: Heloł, ja tu mieszkam ;). To miejsce w Gdyni nie jest jakoś szczególnie atrakcyjne, przynajmniej na pierwszy rzut oka. Dopóki nie zaczęłam tu mieszkać, byłam może ze dwa razy w drodze do sh, który i tak był tego niewart :P Mocno zainspirowana postanowiłam zrobić zdjęcia centralnie w tym samym miejscu.

Tak jak w tytule - dziś strój z połączenia jeansowej koszuli i skórzanych szortów. Zdecydowanie, ostro i kobieco. Raczej na jakieś wyjście. Ja przynajmniej nie czułabym się swobodnie, idąc tak na uczelnię. Randka z chłopakiem to już co innego :)





Czerwona szminka rzadko gości na moich ustach, ale uważam, że wygląda bardzo atrakcyjnie ;)







34 komentarze:

  1. wyglądasz nieziemsko . świetny zestaw na randkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no... Nooo... Świetnie! Na uczelnię rzeczywiście nie wypada tak pójść (zwykłe spodnie zamiast szortów i byłoby ok!), ale na randkę - owszem! Fryzura świetna i ten naszyjnik! Skradłabym!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodenki! dawno już takich szukam. i podoba mi się połączenie jeansu ze skórą <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham Gdynie- moje miasto!!!
    wyglądasz wspaniale;*
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    POZDRAWIAM;*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, jaki ladny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten naszyjnik bardzo mi się spodobał :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz:) fajnie połączyłaś wszystkie trendy, bardzo mi się podoba:) zapraszam częściej do siebie:) chętnie zaprzyjaźniłabym się blogowo z Tobą:) oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne jest to połączenie:) Wielbię te spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądzasz przeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee cudownie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw, koszula szczególnie mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To, co pokazuje Tuskówna jest miałkie, sama nie błyszczy inteligencją, ale ma znane nazwisko, to i popularność rośnie.
    A Twój zestaw jest świetny - ja ubieram się podobnie na co dzień. Wyglądasz odważnie, z pazurem, ale o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. torebke oddałam siostrze , jaka szkoda , spodnie dalej gdzieś mam w szafie , cały zestawik taki nawet po mojemu . Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szminka na ustach bardzo mi się podoba tak samo jak połączenie tej koszuli z skórzanymi spodenkami :) Oh jak ja dawno nie byłam na blogu Kasi Tusk :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja, piękny naszyjnik:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Co jak co, ale Kasia Tusk ma całkiem niezłe zdjęcia... Miejsce rzeczywiście nijakie ale stylizacja fajna, zwłaszcza torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow wow wow! <3 This is totes amazing.

    Maybe we should follow each other, I would like to become friends!!
    xx,
    Lucija
    WLL

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna torebka!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny masz naszyjnik i torebeczkę ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń