czwartek, 11 października 2012

Galaxy

Za rzadko tu jestem. Zdecydowanie. Znowu popadam w stany 'brak mi czasu na cokolwiek'. Ale ja się poprawię.
Wpadłam na weekend do domu. I mam w planie jutro się porządnie wyspać. Ostatnio za wcześnie wstaję i za późno chodzę spać. Dzień mi się rozciągnął. Też macie problem z dostosowaniem się do 'trybu pracy'? ;)

Dzisiejszy strój z odważnymi spodniami. Przynajmniej odważnymi jak na mnie. Bardzo podobają mi się wzorzyste spodnie. Zdecydowałam się na nieco bezpieczniejszą wersję.Wzory są raczej stonowane i na czarnym tle. A do tego koniecznie obcasy, żeby wydłużyć nogi.
Sweter ze srebrną nitką, czy w ogóle na wysoki połysk to hit od kilku miesięcy. Swój kupiłam jeszcze przed wakacjami, a jakże - w lumpeksie. W ogóle zauważyłam u siebie pewną tendencję - swetry rozpinane zamieniam na te wkładane przez głowę, obcisłe fasony na zdecydowanie luźne i mam swoje ulubione kolory, wśród których królują białe t-shirty. Nie wiem, od czego to zależy, ale mój styl naprawdę ewoluuje, zmieniają się ulubione rzeczy, zmienia się zawartość szafy. A to wszystko bez mojej świadomej ingerencji. Jest to raczej wniosek, który nasuwa się, gdy patrzę na półki i wieszaki, niż nastawianie się na zmiany.






36 komentarzy:

  1. świetny look, bardzo mi się sweterek podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam coś podobnego do Twojego swetra ale jakoś wtedy w ogóle mi się nie podobał i wyniosłam gdzieś, a teraz nie mogę znaleźć :( Gusta kobiece to jednak się zmieniają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZESTAWU KOSMETYKOW GIORGIO ARMIANIEGO!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. odważne, ale świetnie w nich wyglądasz :) i bardzo fajnie pasują do tego nieco połyskliwego sweterka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też spodobał się sweterek ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz sweterek cudo, aż trudno uwierzyć że z sh :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz spodnie ! Kolor kolor i kolor ! <3

    Dzięki za komentarz,;* ja uwielbiam niebieski kolor .;) Każdy zauważa że to właśnie tego koloru najbardziej noszę i prawda ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne spodnie. ;D Ja dopiero dzisiaj mam czas na bloga. ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się Twoje spodnie ; ))))) Śliczne ! Pozdrawiam cieplutko ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi dear!
    Love so much you're blog, follow u :)
    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back :)

    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemny outfit :) spodnie są świetne <333

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jestem fanką takich spodni, ale sweter jest super ;)

    pozdrawiam N.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy sweterek !:)

    Dziękuję bardzo za komentarz ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny zestaw - najbardziej urzekł mnie sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. great outfit! love the pants! maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne spodnie, fajny sweter i też nie mam czasu na nic. Zdecydowanie brakuje mi dnia i nocy bo to nie jest normalne, aby człowiek nagle przestał spać 9 godzin i śpi 6, zwłaszcza teraz gdy idzie zima :D i dziękuje za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi sie sweterek, uwielbiam takie.
    Pozdrawiam, Nicole :))

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna jestes<3
    obserwuje i zapraszam do siebie;)
    mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. outfit świetny, a najlepsze są spodnie <3 <3 <3 <3 !

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajnie połączyłaś takie spodnie z srebnym sweterkiem;) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie jest podobnie, przykład białe podkoszulki, kiedyś w ogóle tego koloru nie tolerowałam, no bo co to za kolor, a teraz posiadam takowych całkiem sporo i uważam, że są świetną opcją, kiedy nie mam w co się ubrać ;D
    Spodnie cudowne, sweterek jeszcze lepszy! Lumpeksy rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne te spodnie z H&Mu :)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  23. genialnie to połączyłaś <3 przepiekne są te spodnie !

    OdpowiedzUsuń