sobota, 20 października 2012

Bluza z ćwiekami

Dzisiaj w wersji bardzo na luzie. Miało być wygodnie, bo na zakupy. A ja w czasie zakupów muszę być zrelaksowana ;) Najlepiej pomagają mi w tym płaskie trampki, w których chodzi się jak w kapciach. Nie jest to szczyt kobiecości, ale i o całym dzisiejszym stroju nie można by powiedzieć, że jest kobiecy. Jest to zdecydowanie ta forma, gdy ubieram się dla swojej wygody, a nie dla mojego mężczyzny. Nie zrozumcie mnie opacznie - ubieranie się dla siebie nie zawsze w moim wydaniu oznacza szeroką bluzę; w sumie to nawet rzadko ją oznacza ;)
Zapowiedziana już bluza wyszła spod mojej ręki. W pierwotnej wersji była wielkim, męskim workiem z mnóstwem ściągaczy, ale gdy wpadła w moje ręce, pojawił się na nią pomysł. Ściągacze poobcinałam, całość zwęziłam i przypięłam ćwieki. Jak widać na zdjęciu, jeden już zdążyłam zgubić ;P Dobrze, że pasmanteria jest niedaleko.









W tle piękna i słoneczna Gdynia. Termometr na Urzędzie Miasta wskazywał dzisiaj 22 stopnie. Dawno się tak nie wygrzałam :)

A co do bluzy, zastanawiam się, czy nie obrzucić brzegów złotą nitką. Co Wy na to?

28 komentarzy:

  1. świetny pomysł na bluzę;) fajnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza jest świetna. Super ją przerobiłaś :)
    Nie wiem czy złota nitka nie będzie już przesadą, no ale jak uważasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. modnie na jesień :) dobry look na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt pogoda była piękna. :) Bluza jest świetna. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny sweterek, świetny kolor spodni, połączenie na duży plus ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. bordo + czerń + ćwieki = super połączenie :) fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyszła Ci ta bluza, co do złotej nitki to chyba raczej nie, tak jest bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzka jest niesamowita ! ! i modny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz! sweter <3<3
    uwielbiam Twój blog, muszę tu zaglądać częściej. mam nadzieję, że mój przypadnie Ci do gustu też, a może nawet dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    całuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię połączenie czerni ze złotem i myślę, że ta bluza fajnie będzie wyglądała wzbogacona o taki złoty akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie ci wyszła ta bluza i obszycie złotą nitką nie byłoby takim złym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna bluzka, mam bardzo podobne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz:) pomysł z nitką może fajnie wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszłaś na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się Twoja bluza! :)
    całuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest ta bluza, a złota nitka świetnie by się sprawdziła ; >

    OdpowiedzUsuń
  18. złota nitka będzie ciekawie wyglądała :)
    a to, że zestaw jest wygodny nie oznacza, że nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie taki minimalizm :) Świetny zestaw ;)
    Dziękuję za komentarz ;))
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw :) Myślę, że bluza ze złota nitką nie wyglądałaby juz tak dobrze :/
    A.

    OdpowiedzUsuń