środa, 31 października 2012

Barwy jesieni

Ostatnio polubiłam bardzo jesienne kolory. Są takie ciepłe i nasycone, aż gęste. Bordowa spódnica kojarzy mi się z grzanym winem, które tak przyjemnie koi zmarznięte palce i pachnie oszałamiająco. Może jest to zapach bardziej zimowy, ale i ostatnio za oknem zrobiło się raczej zimowo, niż kolorowo i złoto. Liczę jednak, że poczuję jeszcze zapach suchych liści i ich szelest pod stopami.

Dzisiaj znowu look bardziej kobiecy. Lubię się w wysokich butach, jednak często z nich rezygnuję i wybieram wygodę. Ostatnio jednak się przełamałam. Przed bluzką trochę się wzbraniałam. Podobał mi się jej wzór, ale zastanawiałam się, do czego będę nosić tak przeskalowany rozmiar (z metki M :P). Na jej kupno namówił mnie chłopak i okazała się strzałem w dziesiątkę. Chociażby dlatego, że fajnie równoważy mocno dopasowaną spódnicę :)









42 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz, ja uwielbiam z większych rozmiarów robić sobie oversize :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój kolor włosów idealnie pasuje do jesieni :)
    A na pogodę nie narzekajmy, bo bywało gorzej :) U mnie dzisiaj słońce i słychać tylko liście :) Czasami jakieś odlatujące kaczki przemkną przez niebo :)
    Pozdrawiamy, PBDKD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nigdy się nei zastanawiam nad oversizowymi krojami, czję się w nich perfekcyjnie, piękna ta bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne:)
    Ja też mam nadzieję że złota jesień powróci za wczesnie jeszcze na zimę..

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory są bardzo szlachetne.
    Zakochałam się w torebce
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  6. cute outfit :)

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ach ... jesczez trochę zieleni i słoneczka

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw;) piękna torebka i naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię takie jesienne kolory :)
    Chłopak ma niezłe oko - bluzka bardzo fajnie się prezentuje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestawik , pozdrawiam i zapraszam do siebie na halloween inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka cudowna, fantastycznie wygląda w połączeniu z spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapitalna spódniczka i piękne zdjęcia w jesiennym słońcu ;)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog! :) przy okazji zapraszam na swój,może Cię zaciekawi? co na nim? m.in. sesje zdjęciowe,RELACJE Z PREMIER FILMOWYCH NA KTÓRYCH BYŁAM,masa zdjęć z gwiazdami np. ze studia DD TVN,relacja z PREMIERY PŁYTY MADONNY,recenzje kosmetyków,moda.. po prostu czysty lifestyle :) ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA BLOGA(niedawno uruchomiłam ową opcję)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko ekstra, tylko nie przeginaj z tą reklamą.

      Usuń
  15. Masz bardzo ciekawą torebkę! Też jesteś z Trójmiasta??:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz :)
    Ostatnio uwielbiam takie oversizowe bluzki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Ooo mam taką samą torebeczkę. Ślicznie
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz ! bardzo fajny blog :)
    www.aniacyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi! Im Fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    NEW OUTFIT. A VINTAGE SWEATSHIRT!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/miami-top.html

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie, super bluzka!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. śLICZNIE wyglądasz, Wspaniała bluzka, a cała stylizacja okazała <3
    Obserwuje i licze na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa stylizacja, idealna na jesienny spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia ;D

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bordowa spódniczka- jak najbardziej mi się podoba, sama bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  25. zdecydowanie jesień ma swój klimat :) bardzo ładnie spięłaś włosy

    OdpowiedzUsuń