czwartek, 13 września 2012

Złota polska...

Nie chcę jeszcze głośno mówić, że to jesień, ale chyba muszę. Przynajmniej dzisiaj. Od rana leje nieprzerwanie, chodzę po domu w dużym, milutkim sweterku, takim przytulaśnym - bo do faceta chwilowo przytulić się nie mogę, a w sklepie usłyszałam, że jesienne buty już są praktycznie wyprzedane. Swoją drogą zawsze mnie dziwi, dlaczego latem ludzie kupują rzeczy na jesień. Nie mówię o dodatkach, czy rzeczach w jesiennych kolorach, tylko o takich zakupach pełną parą. Jakby za chwilę miał zadąć wicher z północnego wschodu i oszronić wszystko i wszystkich włącznie z brwiami. Może jestem wyjątkiem, ale mi nie chce się myśleć o garderobie na zimne dni, gdy świeci słońce, a przynajmniej jeszcze próbuje. Kilka dni temu na przykład mocno się zdziwiłam, gdy po paru godzinach na dworze na plecach odbił mi się top. Nie wierzyłam w opalającą moc wrześniowego słońca, a tu proszę! W brodę sobie plułam, że nie założyłam stroju kąpielowego.

Dzisiejszy outfit pochodzi z dnia może nie tyle gorącego, co bardzo słonecznego. Pojawiają się jesienne atrybuty - jeansowa kurtka (bez której na dobrą sprawę mogłam się wtedy obyć) i burgundowe spodnie. Zawsze, gdy je zakładam, napawa mnie duma, jak to udało mi się wyprzedzić trend i kupić je za grosze, gdy leżały zakurzone i niechciane w outlecie. No to tyle by było popadania w samozachwyt ;)






40 komentarzy:

  1. Bardzo przypominasz mi Annę Dereszowską na tych zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie rewelacja! Marzą mi się takie teraz :) Też muszę gdzieś takie wyhaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny strój . mam podobne spodnie ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. Those pants are a nice colour!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię burgurd :D hehe, żeby nie było też lubię pomacać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te spodnie są nieziemskie, boski kolor! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie kupują latem, bo potem same resztki zostają i rozmiarów nie ma, tak ostatnio słyszałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja lubię takie kolory spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stylizacja;) każdy element stroju idealnie dopasowałaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw i kolor spodni! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super outfit:) Bardzo lubię jeansowe kurtki i koszule:)
    Obserwuję:) czy jest szansa na rewanżyk:)?

    OdpowiedzUsuń
  12. Burgundowe spodnie mi się marzyły. Chciałam je połączyć z szarą górą, ale wyszło jak zwykle na opak i kupiłam burgundową górę... szukam szarych spodni.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladne spodnie :) i zegareczek
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor spodni:)cały zestaw cudny

    OdpowiedzUsuń
  15. w takim razie tym bardziej się cieszę , ze Ci się podoba :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się Twoje spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe spodnie, maja wyjątkowy kolor!!:)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrowienia:*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. ach podziwiam, zakup faktycznie trafiony, choć gdy kilka miesięcy temu widziałam na wyprzedażach wieszaki uginające się pod ciuchami w tym kolorze też miałam ochotę je kupić, ochota minęła wraz z pojawieniem się letnich kolekcji, mimo to nie żałuję i nie zamierzam ich kupować, za to komin lub ciepły sweter w tym kolorze.. czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też poczułam wrześniowe słońce na swojej skórze!
    a te spodnie to masz genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor spodni Kochana.Chyba nie tylko ja czuję niedosyt lata :)
    P.s. cudowne zdjęcia z Zakopca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz i kochany burgund obowiązkowo ! :)).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też jakos nie mogę się pogodzić, że już niedługo będzie tak zimno. Spodnie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  23. love this jacket and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajna jeansowa kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja !
    Podoba mi się :]
    ZAPRASZAM

    p.s marzę o tym kolorze spodni !

    OdpowiedzUsuń
  26. Czerwony, do tego biało-czarne paseczki i dżins to chyba jedna z moich ulubionych jesiennych kompozycji;) Wyglądasz świetnie, kurteczka jest cud malina;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, na www.pyzoletka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń