czwartek, 27 września 2012

Welcome to Gdynia

W Gdyni jestem od kilku dni. Wokół same zawirowania, sporo stresu i mnóstwo znaków zapytania. Na szczęście zdarzają się miłe chwile, śmiech i słońce nad miastem. No, przynajmniej wczoraj świeciło jak oszalałe, a ja mogłam jeść lody, wystawiać twarz do słońca i słuchać fal obijających się o nabrzeże. Dzisiaj to już zupełnie inny temat :P

Stylizacja prosta do bólu. Prosta spódnica i prosta bluzka. Do tego proste buty i czarna torba - a jakże, bez udziwnień. Nic już mnie w tym nie dziwi - uwielbiam prostotę. Kolory typowo jesienne. Dałam się wciągnąć.








23 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci, że jesteś w Gdyni. Śliczny naszyjnik i cała stylizacja bardzo ładna. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczkę i torebkę masz boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz:) niby wszystko takie proste ale ja widzę w tym pewną fantazję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. modne bordo u Ciebie gości :)). Świetna torba! Idealna na studenckie pierdoły :). Przydałaby mi się taka :). Obserwuję i zapraszam do odwiedzin na blogu jak i na fanpage'u www.facebook.com/LifeOurPassion

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka ma piękny kolor,bardzo go lubię tej jesieni.Narazie mam w tym odcieniu tylko pasek,ale z pewnością wkrótce się to zmieni ;p
    Torebka i buty też super a top idealny jeśli chodzi o morskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaką masz piękną spódniczkę!

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka świetnie wygląda z pasiakiem,pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Gdynię, kocham morze, kocham Skwer Kościuszki. Byłam tam w te wakacje, i już marzę żeby w następne też się tam znaleźć:) Ogólnie Trójmiasto jest cudowne:)
    Spódniczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie, super spódniczka
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe kolory i nasza boska Gdynia w tle!!!
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrowienia:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też zaczynam teraz szkołę i jestem totalnie niezorientowana :) piękne widoki masz w tej Gdyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemny zestaw taki na co dzień, ale nie banalny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor spódniczki jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prostota rządzi i tyle ! Spódniczka robi swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tego typu spódnice! Najchętniej to bym chciała taką w każdym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wyglądasz :) lubię takie stylizacje :)
    zachęcam do obserwacji, buziaki!!

    OdpowiedzUsuń