poniedziałek, 17 września 2012

Jesienna szafa

Wrzesień jest dla mnie takim miesiącem mieszanych emocji.
Z jednej strony: poprawki na uczelni, perspektywa powrotu na studia, wyjazd z domu rodzinnego, który uwielbiam, koniec lata i początki ulew, ciemnych dni, depresyjnej pogody i coraz szybciej zapadających nocy.
Z drugiej: urządzanie mieszkania (co prawda wynajętego), zakupy 'wnętrzarskie', perspektywa spędzania z moim facetem mnóstwa czasu (bo w wakacje raczej nie widujemy się zbyt często), spacery w skąpanym w słońcu parku, kawa i wino z przyjaciółkami z Trójmiasta, szybkie życie w mieście, ciekawe miejsca, nowe wyzwania...

Wrzesień to dziwny miesiąc. Miesiąc podejmowania decyzji. Dopinania spraw, które zostawiam tutaj; otwierania tych, które czekają mnie w Trójmieście. Miesiąc korzystania z okazji. Na ostatnie spotkania z przyjaciółką i ostatnie... zakupy w ukochanym sh :D

W minioną sobotę po prostu nie mogłam tam nie pójść. Musiałam zamknąć mój rytuał.

 Zdobycze z ostatniej wizyty w sh



Moja nowa miłość - buty stylizowane na męskie

Tak prezentuje się część moich nabytków, w które uzupełniłam szafę. O kilku rzeczach zapomniałam, gdy robiłam zdjęcia, ale na pewno zobaczycie je w stylizacjach :) Chyba nic z nich oprócz butów nie było kupowane z myślą 'na jesień'. Nie lubię takiego dzielenia na kategorie. Ciepły sweter można nosić w chłodne letnie wieczory, a szorty z grubymi zakolanówkami nawet zimą :)

Na koniec jeszcze moje pazurkowe kolory na jesień

32 komentarze:

  1. Ja aktualnie jestem w trakcie poszukiwań jakiejś sensownej jesiennej garderoby. Swetry, spodnie i koniecznie buty! Muszę kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdobycze. :)
    Też muszę się wybrać na jakieś jesienne zakupy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaaaa ale super zakupy! a ja nadal się leczę z zakupoholizmu :D hah :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękności kupiłaś! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne sweter,buty i torebka ♥
    zazdroszczę Ci tych zakupów - zdobyczy.
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg! Te piękne buty też z SH???
    Świetne zakupy:)
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, one akurat zrobiły mi dziurę w budżecie ;)

      Usuń
  7. wow świetne rzeczy ;) ja dzisiaj kupiłam śliczną bluzkę a atmosphere za jedyne 3zł. Uwielbiam secondhandy za takie ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ciuchy :) za to uwielbiam sh

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaał, tez chyba sie musze wybrac do sh:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Noo muszę powiedzieć, że zdobycze naprawdę ciekawe!:)

    Czy mogłabyś wziąć udział w konkursie? Byłabym bardzo wdzięczna, ponieważ to pomoże rozwinąć się mojemu blogowi.
    Mam nadzieję, że jako blogerka mnie zrozumiesz.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jutro się przeprowadzam i naprawdę mam mętlik w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej koniecznie muszę się przejść do sh w przyszłym tygodniu, oszczędzanie niestety bądź stety trochę mnie ogranicza, ale kto wie może akurat znajdę coś atrakcyjnego za grosze :) świetne rzeczy upolowałaś, buty, szorty i torebka bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty stylizowane na męskie? Strzał w dziesiątkę! Uwielbiam <3
    Łupy z SH zawsze cieszą najbardziej ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja szafa jeszcze żyje latem.. :P Przydałyby się w niej jakieś jesienne porządki :) Takie szorty i sweterek z serduszkami też bym przygarnęła ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taki sam lakier brzoskwiniony i jest beznadziejny:D prawda?
    no jest napisane na nim, ze 2 razy trzeba nalozyc,ale w ogole nir kryje;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maluję nim 3 razy (gdy mam cierpliwość :P) i wtedy nie mam żadnych prześwitów. Także nie jest najgorzej ;)

      Usuń
  16. Ja również muszę powoli zaopatrywać się w jesienne ubrania bo aktualnie mam same letnie o,o Po za tym wszystko naprawdę mi się podoba :DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne ciuchy wyhaczyłas! :)

    http://mslittlej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne ubrania :)


    KONKURS na moim blogu! Do wygrania zegarki i bransoletki, zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, a różowy sweterek to... ach! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. normalnie jakbym czytała historię o sobie ! Wystarczy zamienić Trojmiasto na Krakow ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne nowości. masz nosa do perełek.
    dodaję :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Same perełki, aż zazdroszczę ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. widzę, że zaszalałaś:) wszystkie ciuszki są piękne

    OdpowiedzUsuń
  24. Dokładnie, jak wyżej - same perełki! :D

    OdpowiedzUsuń