niedziela, 9 września 2012

Black dress

Tego lata kupiłam tylko jedną sukienkę. W dodatku czarną. Ale zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. I zapełniła dziurę w mojej szafie - czyli stała się elegancko-casualową sukienką numer 1 (numeru 2 nie ma :P). Mogłam w niej pójść na zakupy, spotkanie z przyjaciółmi, wypić wino z facetem i dać dziadkom kwiaty w 50. rocznicę ich ślubu. Czuję się w niej fantastycznie. Wiem, że do mnie pasuje, a z kolei ta pewność siebie spływa na ludzi, których spotykam i zawsze, gdy mam ją na sobie, słyszę jak ładnie wyglądam. To jest właśnie to, kochane, siła pewności siebie. Jeśli ja czuję się dobrze w tym, co mam na sobie, inni też to widzą i czują. Jeśli czuję się w sukience piękna, inni też to piękno zobaczą.









Zdjęcia były zrobione jakiś miesiąc temu, gdy świeciło słońce i nic mi nad głową nie wisiało. Jakoś tak wcześniej się nie składało, żeby je pokazać. Może dla lepszego efektu i uwydatnienia jej walorów powinnam mieć na nogach obcasy (nie może, tylko na pewno :P). I może Wam sukienka wcale nie wyda się spektakularna i wyjątkowa, a moje gadanie uznacie za bełkot pijanego artysty :P, ale ja ją uwielbiam i musiałam to tutaj powiedzieć ;)

25 komentarzy:

  1. Jery, ile ja się namęczę z takimi sukienkami! Już kolejny raz mówię sobie, że czas kupić taką sukienkę która będzie pasować do każdej sytuacji, którą kilkoma dodatkami będzie można zmienić w coś wyjściowego lub bardziej "codziennego". Idę do sklepu i co? wychodzę z kolejną sukienką, która jest "piękna/cudowna/och i ach" ale zupełnie nie nadaje się na co dzień. I potem wisi w szafie i czeka na jakiś ślub/chrzciny etc.xD jestem beznadziejna xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ożywienie zwykłej sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, wgl. uwielbiam wszystkie sukienki. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała czrna :) MUST HAVE każde kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czarna, zawsze idealna! :)) bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że tylko jedna! ale fajnie, że taka prosta - do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebeczka i sukienka prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo prosta i efektowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie sukienki są najlepsze :)). Wyglądałaś świetnie! ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. taką sukienkę powinna mieć każda dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka :))dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. To racja, że taka sukienka, czarna i o prostym kroju pasuje wszędzie - bardzo dobry wybór. Ja uwielbiam sukienki z motywem kwiatowym, ostatnio sprzątałam w szafie i pięknie je poukładałam zgodnie z radami Perfekcyjnej Pani Domu. :D Zresztą Ty też chyba jak ja jesteś perfekcyjnie nieuporządkowana, skądś ta nazwa musiała się wziąć. :D

    Pozdrawiam i dzięki za wizytę! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałabym być uporządkowana, ale mi niestety nie wychodzi ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam małe czarne, sama mam ich w szafie kilka... ;)
    Ładnie wyglądasz :) Bardzo fajny ten wisiorek.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super sukienka:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. czasem jeden bardzo udany zakup może nam zastąpić kilka mniejszych, i tak samo satysfakcojnuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna sukienka, czerń idealnie przełamana panterką
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Taką sukienkę każda z nas powinna mieć w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. taka sukienka to must have każdej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. czy to sukienka z h&m?bardzo ładnie w niej wyglądasz:)

    http://kamilaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo kobieco, lobię takie princeski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń