niedziela, 26 sierpnia 2012

Wyjazd

Za półtorej godziny wsiądziemy w pociąg, który przez noc nas powiedzie do podnóży Tatr. Już nie mogę się doczekać wizyty w Zakopanem, rześkiego powietrza, dalekich wypraw, zmęczenia i oscypka z żurawiną na koniec dnia :) Póki co, pochłonięta przygotowaniami i z głową zaprzątniętą wciąż jednym pytaniem: Czy na pewno niczego nie zapomnieliśmy?, miotam się po mieszkaniu i próbuję zapanować nad opadającymi powiekami. W końcu czeka mnie dwunastogodzinna podróż, którą lojalnie prześpimy po połowie ;)

Do napisania już we wrześniu. Planuję wrócić odświeżona, pełna pomysłów i z mnóstwem pięknych zdjęć do pokazania. Bye!


18 komentarzy:

  1. udanego wyjazdu ;)
    super zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego! wracaj odświeżona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. milej podrozy i udanego wyjazdu;*
    czekamy na zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekamy na zdanie relacji z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na te zdjęcia z Zakopca,byłam tam ostatnio jeszcze w szkole podstawowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuuuuuu ale zazdroszczę! Ja dopiero co wróciłam z gór, a już pognałabym tam znowu... Pozdrów Tatry! :-) Buziaki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to czekamy! oby zdjęcia były tak piękne jak to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. odpoczywaj i laduj bateryjki :)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Och tak!!!! Tatry moja miłość!!!! odpoczywaj kochana!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy i zapraszam:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń