poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Słomkowy kapelusz

Bardzo lubię kapelusze. Uważam, że nakrycia głowy są bardzo stylowe i nadają strojowi sznytu niezbędnego, aby zyskał ciekawy charakter.
W dzisiejszym outficie nie byłoby nic specjalnego, gdyby nie kapelusz. Który notabene pożyczyłam sobie od taty ;) Ot, po prostu szorty z wysokim stanem i biała koszulka. Z kapeluszem jest bardziej wakacyjnie, bardziej klimatycznie i trochę westernowo. Zamiast konia musi wystarczyć mój starszawy pekińczyk ;)


Latem, gdy wręcz paruję od gorąca, staram się, by dotykała mnie jak najmniejsza ilość garderoby. Pokochałam dlatego tą koszulkę z guziczkami. Jest lekka i luźna. Idealnie spełnia moje standardy :)






Nieliczne dodatki. Również ze względu na upał. Jednak i bez tego jestem raczej oszczędna, przynajmniej w biżuterii na rękach. Zazwyczaj wystarcza mi zegarek.

Mój mężczyzna już mnie niestety opuścił. Widzimy się za dwa tygodnie. Czas z nim był fantastyczny. Rzadko kiedy bawimy się aż tak dobrze. Ach, wakacje...

33 komentarze:

  1. mam takie samo zdanie odnośnie kapeluszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej zauroczył kapelusz, jest cudowny!! I śliczne ostatnie zdjęcie ;))
    Pozdrwiam i zapraszam//

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ sielankowo :) ja lubie kapelusze ale z takim ogromnm rondem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik! Słomkowy kapelusz, jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie lubię chodzić w kapeluszach, jakoś tak mi niewygodnie :(

    pozdrawiam i zapraszam ponownie do mnie - nowa notka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od tego roku zostaję kapelusznikiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi niestety nie pasują, a tak mi się marzy, wielki słomiany kapelusz :(

    OdpowiedzUsuń
  8. No i bardzo dobrze, że je lubisz bo doskonale Ci pasują! Wyglądasz super♥ Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie w tym kapelusiku :)). Mi niestety takowe ni jak nie pasują ;/

    A outfit baaardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super spodenki :) cały zestaw mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna bluzka bardzo dobrze wygląda z tymi spodenkami :))

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wygladasz w tym kapeluszu,a Twojego psa po prostu kocham!:) jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zegarek i naszyjnik <3

    xoxo, http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też podstawą jest zegarek:) a naszyjnik jest przecudny;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja do tego założyłabym jednak jakieś obcasy ale i tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale śliczny naszyjniek, ojacie *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. To najwyższy czas, aby je wyciągnąć.;D W takie upały to tylko "najskąpsze" ubrania.;D Obserwuje.;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem całkiem ten kapelusz, a koszula z poprzedniego posta skradła moje serce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zwykle świetny set! zauroczył mnie naszyjnik <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw :) Faktycznie kapelusz dodaje uroku ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny jest naszyjnik - bardzo mi się podoba :]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    zapraszam do siebie:)

    !!
    powoddzenia

    OdpowiedzUsuń