sobota, 11 sierpnia 2012

Kamizelka tirowca

Tak moja szeroko pojęta familia skomentowała zakup kamizelki w miętowym kolorze, w której ja zakochałam się bez pamięci, od kiedy zobaczyłam ją na wystawie lumpeksu mieszczącego się prawie że pod moim oknem. Kamizelka rozmiarami może i przypominała odpowiednią dla tirowca, ale na pewno niczym więcej. Poza tym od czego są przeróbki, prawda? Od niedawna jestem posiadaczką maszyny do szycia. Od zawsze lubiłam szyć. Ale dopiero teraz było mi dane wypróbować mechaniczną wersję. Chyba nikomu nie muszę tłumaczyć, że w związku z tym moje umiejętności są zerowe, a przy pracach krawieckich bazuję na mojej inteligencji i instrukcjach z youtube :P Jakość wykonania też pozostawia wiele do życzenia, ale mam wielką radochę, że mogę sobie zrobić coś sama.
Ale wracając do sedna, kamizelkę z rozmiaru poza skalą zmniejszyłam do rozmiaru odpowiedniego dla mnie. I dzisiaj, korzystając z chłodniejszego dnia, miała swoją premierę :)










30 komentarzy:

  1. Kamilezlka jest śliczna, bardzo do twarzy Ci w tym kolorze. Masz SH pod domem?? Haha, ale fajnie ;))
    Pozdrawiam i zaprszam//

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje buty! Świetna kamizelka! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Też myślę, że w żadnym innym kolorze nie wyglądam tak dobrze, jak w blondzie.;) A kamizelka super! Miętowy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyglądasz! zegarek mi się spodobał najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna kamizelka-marzenie!!
    cudnie:*
    pozdrawiam kochana:):* i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. no to czekam na relacje z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rodzina zawsze dziwacznie komentuje, nie przejmuj się :D

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie, a kamizelka urocza! :)).

    OdpowiedzUsuń
  9. kamizelka jest zarąbista <3 aż trudno uwierzyć, że z sh. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeja świetna jest! <3 Ja mam podobną jeansową i wiem, że świetnie się je łączy i doskonale nosi! Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nowy post, zapraszam ;-)
    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, że potrafisz się zawsze ładnie ubrać i wszystko zawsze do siebie pasuje i daje ciekawy efekt. Tym razem również bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny kolor kamizelki, przyjemnie się ogląda


    natalie BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. trafiłaś na prawdziwą perełkę! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielabim zegarek,kamizelke i torebke<3 swietny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  16. super ma kolor ta kamizelka!
    też miałam maszynę, ale jakoś nie byłam tak zmotywowana jak Ty i oddałam ją babci, a sama biegam na przeróbki do krawcowej :((

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamizelka cudowna! :) Podoba mi się ten kolor nie od dzisiaj
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń