środa, 18 lipca 2012

Z kroniki rodzinnej

Po pierwsze: ZDAŁAM EGZAMIN :D W końcu mam to za sobą, ten ogłupiający stres i niepewność. Nareszcie mam wakacje i mogę zająć się przyjemnościami :)
Po drugie: Miałam dziś najszczersze chęci, żeby zrobić post ze stylizacją. Nawet się ubrałam. I wzięłam aparat. Ale że moje poczucie piękna nie osiąga dziś wartości szczytowych i denerwuje mnie spoglądanie w lusterko, stwierdziłam, że to nie ma sensu. Postanowiłam zatem pokazać Wam, jak wyglądałam na zeszłotygodniowych chrzcinach mojej małej siostrzyczki, której pojawienie się na świecie było nie lada niespodzianką, ale przede wszystkim ogromną radością.


Termin uroczystości zbiegł się  z falą upałów. Stąd zaczerwieniona skóra 'z połyskiem' ;) Aż za dużo tego połysku...


W ukochanych, niezastąpionych aviatorach. Na sobie miałam leką batystową koszulkę i spódnicę, do której mam słabość. Uwielbiam ją za marynarski klimat, ale nie tak dosłowny, bo paski są nieregularne i za falbankę z kokardą.Torebkę sprawiłam sobie na urodziny. Ma ciekawą fakturę a'la skóra krokodyla.



A oto maluszek w pełnej krasie. Najbardziej podobał się jej mój wisiorek z ptaszkiem w klatce. Już w takim wieku wie, co dobre ;)


EDIT
Nie wiem, czy to konieczne, ale umieszczę pewne sprostowanie :) Mała Patrycja nie jest moją rodzoną siostrą, a córką mojego wujka. Jednak w moich stronach (jak to brzmi :P) tak bliskie kuzynostwo nazywamy braćmi i siostrami, tyle że ciotecznymi. Dla mnie jest to normalne, ale za to bardzo dziwi mojego chłopaka, dla którego są to po prostu kuzyni :)

46 komentarzy:

  1. ale słodka ślicznotka :) ja również mam małą siostrzyczkę która już jutro świętuje swoje drugie urodziny a ja za miesiąc 23-cie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przez pół życia myślałam, że mój kolega ze Świętokrzyskiego ma liczną rodzinę i piątkę rodzeństwa... a to wszystko byli kuzyni :D Dziewuszka śliczna! :) Pozdrawiam!
    PBDKD :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i co sądzisz o byciu konsultantką? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez pewien czas to było nawet dochodowe. Ale ludzie szybko się nudzą i trzeba ciągle szukać nowych rynków zbytu ;)

      Usuń
  4. gratuluje zdania egzaminu :D! a tego "błysku" w ogole nie widac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna spódniczka i śliczna torebka .! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje!
    ślicznie wyglądałaś :) a kuzyneczka urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna rodzinka!!!

    ślicznie kochana:):*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też przewija się "siostrowanie", bo mama przywiozła to ze "swoich stron":D Mnie to zawsze gubi, wole kuzyn/kuzynka :) Śliczniuśna jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka śliczna;)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też pomyślałam, że to Twoja rodzona siostra ;)

    a stylizacja na prawde ładna :) spodniczka i torebka rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna spódniczka;))

    też mówie na kuzynostwo brat siostra;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja myślałam, że to Twoja rodzona siostra:) Mała kuzyneczka śliczna a Ty jak zawsze pięknie ubrana. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna torebka. Masz sympatyczną rodzinę. :)

    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się Twoja torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodko :) ślicznie wyglądasz w tej spódniczce, torebka też bardzo mi się podoba, a no i gratulacje, teraz możesz się cieszyć wakacjami !

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia! uwielbiam rodzinne spotkania. chciałabyś się follować nawzajem? :) http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ładniutkie;) i Ty i ona;) fajna spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję zdania egzaminu :))

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super spódnica, a torebka ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Elegancko,tak jak powinno się wyglądać na chrzciny:)

    Powiem Ci,że ja mam respekt do każdego zwierzęcia. Zwierzę to tylko zwierzę, nawet sswoim najukochańszym psiakom nie ufam na 150%. Różne przypadki się zdarzają;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdrszcze ze mozesz poleniuchowac teraz! pieknie wygladalas!

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie kolejny outfit ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. urocze maleństwo :))
    a Ty wyszłaś ślicznie ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje, to fajnie, że już wszystko masz za sobą :) Urocze zdjęcia <3 Ślicznie wyglądałaś :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Amaazing blog and I really love it.

    Very nice photos :))



    ~~follow each other?



    http://lajune16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję, ciesz się wakacjami :) Urocze zdjęcia, super wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. super!!!!!!! :) ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję! ;) To tylko pozostało cieszyć się wakacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałaś bardzo ładną torebkę ! <3
    Zapraszam do nas:
    http://fountain-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie podoba mi się spódnica i torebka. A mała Patrycja całkiem słodka! :)))) Gratuluję zdanych egzaminów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. urocza spódnica
    +dziewczynka słodziak! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna jest :)
    fajna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka słodka dziewczynka :) A spódnica rzeczywiście ma swój urok, uwielbiam te z wysokim stanem <3! Pozdrawiam i życzę Ci powodzenia w hodowaniu roślinki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję!
    Jesteście bardzo ładną rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię oglądać takie rodzinne zdjęcia-bije od nich takie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń