niedziela, 1 lipca 2012

Powrotny

Nie było mnie bardzo długo. Przewidywałam z resztą, że tak właśnie będzie. Przez ostatnie trzy tygodnie uczyłam się praktycznie cały czas, zasypiałam z książką, śniły mi się syntezy... Myślałam, że oszaleję od ciągłego patrzenia na reakcje. W piątek napisałam ostatnie kolokwium. Teraz w napięciu czekam na wyniki. Bardzo mocno wierzę, że udało mi się je zdać. I liczę, że ta wiara też co nieco pomoże ;)
Ostatniego dnia mojego pobytu w Gdyni w końcu zrobiła się pogoda godna lata. Czułam się cudownie w słońcu, z delikatnym wiatrem na twarzy. Bardzo mi tego brakowało. Mnóstwo prawdy jest w tym, że słońce poprawia nastrój. Ach, jak ja uwielbiam się śmiać...


Uwielbiam tą kurtkę. Mam ją w szafie od lat, jest nieśmiertelna i zawsze na czasie. Można ją założyć praktycznie do wszystkiego. Ach, ta uniwersalność jeansu ;)



Koszulka z guziczkami pochodzi z sh. Guziczki robią klimat :D



Torebkę zdążyłyście już dobrze poznać. Z miejsca trafiła do grona ulubionych. Każda z nas ma w szafie rzeczy, które uwielbia i marzy, aby nigdy się nie zniszczyły. Ta torba właśnie do takich należy. 

W końcu mogę powiedzieć, że mam wakacje, Oddycham małomiejskim powietrzem, jem poziomki w ogrodzie i zachwycam się, że w tym roku jabłonka owocuje - a jabłka ma przepyszne. Chcę te wakacje wykorzystać jak najlepiej i cieszyć się każdą chwilą.

37 komentarzy:

  1. Ajjjj jaka masz sliczna spodniczke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za wyniku. Na pewno zdasz :)Bardzo ładny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za ostateczne zamknięcie sesji :) a torebka faktycznie jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna bluzka i torba!!!!

    ps.trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  5. przymierzałam podobną bluzkę w sh kiedyś, patrząc na ten zestaw złoszczę się, że nie wziełam ;d
    boska torba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzka jest cudowna!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje bardzo :)
    lubię takie koszulki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie,że słońce poprawia nastrój! : ) Świetna torba! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. no to mam nadzieję, że to kolokwium to tylko formalność! wszystko na pewno dobrze poszło :) ta torebka jest świetna! cały look z resztą - miejski i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna spódniczka i genialna torba;)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny masz naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka jest mega! i śliczny kolor spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny, casualowy zestaw. i mam taki sam oversize :)
    tak, masz rację, ja nie powiedziałam, że wolę pogodę październikową, tylko pisałam, że mogłoby być troszkę chłodniej niż 35 stopni :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz. szkoda, że nie ma zbliżenia na naszyjnik, bo jestem maniaczką biżuterii. ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie że wróciłaś :* Cudowna spódnica! oddaj mi ja :D
    jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie na moje pierwsze ROZDANIE! ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy zestaw.
    Strasznie podoba mi się Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. love your pics and your blog :) may we could follow each other? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja torebka również mnie urzekła :)). A kurtka z jeansu faktycznie nieśmiertelnik nr 1 :).

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję Ci za ten komentarz:) Jak już napisałam u siebie, świetnie podsumowałaś moją myśl:) Bardzo ładnie wyglądasz:)
    3mam kciuki za dobry wynik:) Pozdrawiam i obserwuję:)
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na bank bez problemu zdasz, skoro tyle się uczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolokwium pójdzie dobrze, a koszula świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka jest przecudowna! ;)
    Zdasz, zdasz, zdasz :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że będziesz miała jak najlepszy wynik!
    Super spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny naszyjnik i spódnica:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie wyglądasz, świetna koszulka;)
    p.s. zdjęłabym tylko rajstopki;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiec życzę Ci tego słonca i usmiechu jak najczęściej.

    Pozdrawiam z krainy bez slonca;)
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia!

    zapraszam na
    d0minika.blogspot.com
    dziękuję za każdy komentarz
    i dodanie do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też uważam, że wiara czyni cuda, a Ty zdolna jesteś więc pewnie i to kolokwium zaliczyłaś :) Stylizacja świetna, aż trudno uwierzyć, że taką fajną koszulkę wyłapałaś w SH :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna stylizacja. lyko mi nei pasuje ten wisiorek moim zdaniem jest troche za krótki i skraca ci szyję.

    OdpowiedzUsuń