wtorek, 10 lipca 2012

Nowości w szafie

Czasem przychodzi taki dzień, kiedy otwieram szafę i ogarnia mnie przerażenie, jak zatrważające ilości ubrań posiadam. Trzy osoby mogłyby się w to spokojnie ubrać i pewnie nie narzekałyby na niedostatek. Mam wtedy wyrzuty sumienia i po kolejnej akcji czyszczenia szafy obiecuję sobie, że nie będę kupować tylu ubrań, bo to co mam w zupełności mi wystarcza.
Jak się słusznie domyślacie, moje postanowienia są bardzo kruche i krótkotrwałe. Wystarczy szybki rzut oka po wieszakach w sh, na których często wisi coś interesującego w taaaak kuszącej cenie. Że aż żal sobie odmówić tej przyjemności. Albo wyprzedaże... Jak tu nie skorzystać z okazji, gdy kolorowe metki z obniżkami krzyczą 'Weź mnie', a wieszaki same wchodzą w ręce i ciągną do przymierzalni. Nie da się po prostu. Zwyczajnie się nie da ;)
Zastanawiam się właśnie, czy nie są to już może pierwsze oznaki nałogu, póki co łagodne. Chociaż na dobrą sprawę nie jest to nałóg bardzo groźny, a każdy jakiś posiadać powinien, co by nie było za idealnie :)


Kilka drobiazgów. Najbardziej jestem zadowolona z ozdoby do włosów. Ostatnio mam manię na ich punkcie, a taka spinka łaziła za mną  od dawna.


Przezroczyste koszule w wyraziste wzory i turkusowe szorty przydadzą się na letnie dni i wieczory.

A koszulek w szafie nigdy za wiele. Najbardziej lubię te o luźnych fasonach, które swobodnie układają się na sylwetce.

To by było na tyle z ubraniowych nowości. Niedługo pojawią się na mnie, czyli w wersji nieco bardziej 'konstruktywnej'. Póki co zostawiam Was z tym małym substytutem. Ostatnio ciągle cierpię na niedostatki czasu, jednak i to niedługo minie :)

31 komentarzy:

  1. bardzo fajne zakupy! też mi się podobała ta szara koszulka z koronką z Orsay :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna ta ozdoba do wlosow!!!! chce taka! u mnie w szafie to juz sie drzwi nie domykaja a ja wciaz nie mam co nosic :P

    OdpowiedzUsuń
  3. zmieniłaś wygląd bloga :) tak wchodzę, patrzę i myślę... czyj to blog :D moim zdaniem ta zmiana wyszła na lepsze :) a łupy bardzo ciekawe! najbardziej urzekły mnie spodenki! <3 zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ta koszula w kwaity jest piękna, uwielbiam takie zwiewne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne koszule! A ciuchów nigdy za wiele, nie przesadzaj :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mysle, ze zycie jest wtorne i jeszcze nie raz spotka cie cos, co juz przezylas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny tekst, jakbym czytała o sobie:)
    ale każdy ma swoje słabości:) plusem naszej jest to, że dzięki temu ładnie wyglądamy :D
    dzięki za odwiedziny:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  8. szycie - fajna sprawa, ale trzeba nabrać wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta koszula w wężowy print wydaje się ładna ;d

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny ten pomysł z gumką do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to prawda bluzek nigdy za wiele;) mam to samo wczoraj kupiłam trzy.. a miaam nic nie kupować;P J.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszule są genialne :). Ja mam podobne postanowienia, ale nie da się tak żyć! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bój się to chyba nie jest taki groźny nałóg skoro jakieś 90 % kobiet cierpi na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do manii zakupów,wydaje mi się,że większość kobiet tak ma w tym i ja ;)
    Świetny blog!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie,może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hair cuf i koszule przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne turkusowe spodenki :) w ogóle wszystkie rzeczy świetnie ci sie przydadzą na wakacje ;)

    http://shinybox.pl/?ref=937b1da zapraszam do rejestracji :) możesz otrzymać pudełko kosmetyków zupełnie za darmo !

    OdpowiedzUsuń
  17. Planuję kupić tą śliczną bluzeczkę w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja się ostatnio ograniczam i kupuję to, co naprawdę potrzebne. wtedy zostaje mi kasa na jakieś droższe, lepsze rzeczy i jakoś bardziej je szanuję. ale trochę mi zajęło, zanim doszłam do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie świetne zakupy, ojej! Bardzo mi się wszystko podoba. :)
    Obserwuję z przyjemnością ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. super ta gumka do włosów:D zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  21. z drugiego zdjecia chciałam sobie kupić taką koszulkę z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z przedmówczynią. :-) Wspaniała kolekcja, szkoda tylko, że ta pogoda nas nie rozpieszcza!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Różowa koszula bez rękawów bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne rzeczy a zwłaszcza koszula sssnake :)

    OdpowiedzUsuń