środa, 4 lipca 2012

Natura

"Siedzę na ławce, patrzę na słońce. Chyba już dzisiaj nigdzie nie zdążę"

Siedzę na tej ławce, która pachnie latem. Słońce mnie piecze w ramiona i lekko wilgotno mi pod włosami, które są już takie długie. Zimna butelka i puchnące ugryzienie na dłoni. Lato.
Lubię to, że wokoło mnie wszędzie jest zielono. Że wierzba, jodły. Że huśtawka, niewygodna ławka. Kocham to miejsce. Jabłoń, która daje pyszne jabłka, najpyszniejsze na świecie. Mnóstwo poziomek. Pies leżący w nogach, śpiący beztrosko.
Mam teraz takie lekkie serce. W końcu nie myślę, nie planuję. Dzień się toczy swoim powolnym tempem.
Budzi mnie burza i nie wiem, czy jest noc, czy dzień. Jest szaro i pioruny trzaskają. I myślę sobie, że to natura, że to piękne i prawdziwe.


Uwielbiam gorący piasek. Szkoda, że jak naprawdę zaczyna się lato, nie mogę z niego korzystać.



Koszulka jest idealna na letnie dni. Leciutka i biała - białe lubię najbardziej:) A do tego złote guziczki na plecach.

Paweł śmieje się ze mnie, gdy noszę te okulary ;) Ale ja lubię ich retro kształt i miętowe oprawki.

43 komentarze:

  1. "piękne i prawdziwe " ... idelanie oddają te słowa klimat. a okulary są obledne :) uwieliam retro oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę nad morze :( śliczna bluzeczka! i okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, też chce nad może :D
    Zapraszm do mnie : http://kaksajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. spodenki i torba świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ja dawno nie byłam nad morzem ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mnóstwo ciepła w Twoim poście :)
    Torebka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny text:) bardzo ładnie wygladasz:)
    Dzięki za odwiedzinki:)
    Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejciu ! ja się już nie mogę doczekać gorącego piasku na plaży, morza, zabawy ...
    a okulary są meeega !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tekst, miło się go czyta :)
    Piękne spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski powiew lata!!!!:*:*:*:*:
    bosko kochana!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    wielkie buziaki i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna bluzka;) oj, tego morza Ci zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie opisany post.
    Też bym chciała w koncu takie normalne lato.

    OdpowiedzUsuń
  13. okulary są świetne i fajnie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. w bardzo ciekawy sposób opisujesz swoje notki:)) miło się czyta;))

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne gatki :) a piosenka świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw idealny nalato,cudowny kolor shortów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę taką torebkę! :)

    Zapraszam do mnie: www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny outfit i bardzo przyjemne dla oka zdjątka:) zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne szorty! <3

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :3
    xoxo, http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie! u mnie nowy post zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejj i ja kocham piasek, szczególnie nadbałtycki <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie chciałabym Cie zaprosić do rozdania u mnie na blogu,jeżeli jesteś zainteresowana to więcej u mnie w poście - http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html .
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka i spodenki ♥

    Pozdrowienia z deszczowej Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak ja uwielbiam takie stylizacje!! takie plażowe właśnie!!

    OdpowiedzUsuń