poniedziałek, 23 lipca 2012

Kubański

Od zawsze marzył mi się hamak. Marzenie jednak długo pozostawało niespełnione. W sumie z powodów niewyjaśnionych. Z pomocą przyszła Biedronka, która zaoferowała mi hamak w iście studenckiej cenie :P
Leżenie kilkadziesiąt centymetrów ponad ziemią i swobodne kołysanie wprowadza mnie w błogostan. Książka, gałęzie pełne zieleni chroniące od słońca i promienie delikatnie muskające twarz. Brakuje tylko drinka z palemką ;)


Bardzo lubię kapelusze. Bezchmurne niebo idealnie daje im się wykazać.

Hamakowe zdjęcia kojarzą mi się z Kubą. Soczyste kolory, ostre słońce i oczywiście kapelusz. Tylko moja 'opalenizna' nieco nie pasuje :P


Złote paznokcie wciąż uważam za fantastyczne.

A tak wyglądałam 'na stojąco'. Beżowe... hmm bermudy (?). Koniecznie z paskiem. I koszulka. Koniecznie w środku. To jakaś moja mania ostatnich tygodni. Koszulka łączy w sobie kilka trendów - pióra, kolor fluo i dekatyzowanie. A najlepsze jest to, że kupiłam ją w NY za 3,95 :)


Kubański akcent na koniec. Aż parzy słońcem :)

28 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz ! też mam hamak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :) zdjęcia na hamaku? tego jeszcze nie było. wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor hamaka!:) tez sie wyleguje na swoim,ale moj jest bialo niebieski:( a twoj taki cudaśny:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale bym sobie poleżała na hamaku ;o zazdroszczę ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. super hamak! i tiszert za taką cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ale świetny hamak! :) Jutro lecę do biedronki :P.
    P.S. Wyglądasz ślicznie :)). Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo hamak uwielbiam na nim spedzać wolny czas ;)!
    Blog ekstra! ;**
    Zapraszam do mnie
    Dodaję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzka z printem w pióra <3
    Uwielbiam hamaki!
    Zapraszam do nas na bloga
    fountain-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie hamak zmusza do refleksji zawsze, tak bardzo głębokich że czasem zdarza się nawet przysnąć. To bujanie, wietrzyk i świeże powietrze jest super uzależniające :) zapraszam www.healthysportlife.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. poleżałabym na takim hamaku <3

    OdpowiedzUsuń
  11. aah tez bym polezała: > mega kapelusik ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. jak to po 3,95?! :<< bylam tam dzisiaj i nie widziałam :<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kupiłam ją jakieś 3 miesiące temu. A może i jeszcze dawniej, nie pamiętam :)

      Usuń
  13. Fajny hamaczek :) Niestety u mnie jest bardzo dużo komarów, wiec gdybym powiesiła się między drzewami, zżarłyby mnie komary :)
    Jeszcze trochę poleniuchujesz na nim,a będziesz mieć,może nie kubańską opaleniznę ale piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ja bym sobie na hamaku posiedziała.... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bardzo podobny hamak , ja swój kupiłam w tamtym roku w BIEDRONCE.
    Świetny kapelusz, obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaaale masz fajny hamak! Ogromnie zazdroszczę kapelusza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hamak ♥ mi się dalej marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, przypomniały mi się czasy jak byłam mała i miałam na ogrodzie hamak. Teraz niestety nie mam bo nawet nie ma go gdzie zawiesić a szkoda. Hamaki są super!

    U mnie NEW POST ;) Gdybyś chciała, wczoraj założyłam fan page na facebooku- staram się rozkręcić, ClicK! ,licze na ciebie ;)

    Pozdrawiam! / Natalie BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. love your top! you look so comfortable in that hammock, I'm beyond jealous.

    Sheinside GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  20. Hamaczek bardzo fajny ;) Ja mam niebieski

    OdpowiedzUsuń
  21. wypoczynek na hamaku w piękne dni , to jest to:)

    OdpowiedzUsuń