piątek, 27 lipca 2012

Gold

W związku z przyjazdem mojego długo wyczekiwanego mężczyzny - fotografa moja aktywność na blogu się zwiększy. A przynajmniej taki jest plan ;) On przynajmniej bierze aparat i bez narzekania pstryka fotki, na których ja nieudolnie próbuje pozować. Przy nim czuję się swobodnie i na luzie. I bardzo się cieszę, że w końcu przyjechał. Nie widzieliśmy się przez miesiąc. To zdecydowanie za długo, mimo że jestem zwolenniczką małych przerw co jakiś czas. Teraz będę się rozkoszować :)


Zestaw prosty i wakacyjny. Szorty i 'firanowa' bluzka z atmosphere kupiona w sh. Do tego złote dodatki, aviatory i obowiązkowo związane włosy. Inaczej chyba bym się roztopiła w słońcu ;)







Bohater zamieszania. Zegarek zamówiłam na allegro i aż oczy mi się błyszczały, gdy otworzyłam paczkę. Ale cóż, nie działał. Nie mogłam go sama otworzyć, zegarmistrz zamknął szybciej. Moja frustracja rosła. Napięcie rozładowałam dopiero dzisiaj i już mogę się nim cieszyć :)


Bohater zamieszania numer dwa. Moja kotka Lusia przeze mnie zwana pieszczotliwie Lucjan :D

33 komentarze:

  1. ja też w te upalne dni związuje swoje włosy bo inaczej się po prostu nie da :D
    Bardzo fajny zestaw i śliczny kiciuś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miesiąc to zdecydowanie zbyt długa przerwa
    śliczna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! od razu radośniej jak mężczyzna przyjechał :D
    w butach jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary masz świetne. Pięknie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie śliczne koturenki : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek boski,podoba mi się też top-bardzo oryginalny no i ten kociak <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz! Twój kotek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia, kotka bardzo mi się podoba :D

    zapraszam do mnie: http://domqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zegarek ! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety spaliła mi się gofrownica i muszę zadowolić się tylko takimi z małej budki w parku. :<
    Śliczny kociak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja bluzka jest niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  12. zegarek i buty są niesamowite :D

    zapraszam do mnie na blog i na małe losowanie :
    http://lolita-sweetdream.blogspot.com/2012/07/moj-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki kociak cudowny <3 zakochałam się !
    świetna bluzka.
    obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kiciuś i słodka kokardka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała bluzka!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY I ZAPRASZAM DO MNIE:):*

    OdpowiedzUsuń
  16. Amaazing blog and I really love it.

    Very nice photos :))



    ~~follow each other?



    http://lajune16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajnie sie prezentujesz, typowo letnio :D koszulka genialna, buty! najbardziej podobaja mi sie jednak okulary :D
    P.S. dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochołam się w tym złotym zegarku ! jest naprawdę cudowny <3.

    również podoba mi się bluzka, ciekawe wycięcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie " firanowe " bluzki są wspaniałe. Wyglądasz ślicznie ;)
    I pozdrów Lusię !

    OdpowiedzUsuń
  20. super, uwielbiam takie bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale słodki kociak :) świetna bluzka, bardzo mi się podoba to połączenie z jeansowymi szortami, a no i zegarek też jest super !

    OdpowiedzUsuń
  22. na prawdę super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zegarek boski i do tego złoty kolor, takie najbardziej kocham!:)

    Zapraszam do konkursu!:)

    OdpowiedzUsuń