niedziela, 3 czerwca 2012

Bel Ami

Wczoraj z moim mężczyzną świętowaliśmy kolejną rocznicę. Każdego dnia należy dbać o związek i go pielęgnować, ale jak wiadomo - w taki dzień jest więcej czułości, romantyzmu i tkliwości :)
Zawsze, gdy przechodziłam 'tym' mostem, marzyła mi się moja kłódka zawieszona wśród innych. Jakoś mnie chwytał za serce ten widok i myśl o wszystkich parach, które przyszły tu z miłością i radością, żeby uczynić ten romantyczny symbol dla siebie i pokazać światu, że nie można ich rozdzielić, tak jak kłódki nie można odpiąć. Wczoraj powiesiliśmy tam swoją, a kluczyk wylądował w mętnej toni. Byłam taka podekscytowana i szczęśliwa. Na bardzo długo zapamiętam ten moment...






Chlup! Kluczyki do wody :D


Wieczorem poszliśmy na 'Uwodziciela'. Byłam  zaskoczona fabułą, spodziewałam się czegoś dużo bardziej standardowego, właśnie typowego uwodziciela. A tu zaskoczenie. Było mrocznie i intrygująco. Zatem jeśli nie macie co zrobić z wolnym wieczorem, możecie udać się na ten film do kina :)


17 komentarzy:

  1. Jak romantycznie:)Życzę Wam żeby nikt nigdy nie odnalazł Waszego kluczyka:* miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna z Was para :) życzę powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie takie motki:) we wroclawiu jest na ostrowie, ugina sie juz pod iloscia zawieszonych klodeczek :)


    Bardzo wazne, ze swietowac rocznice :) wszytskeigo dbrego zatem !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcialabym sie tam znalezc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ te mosty robią furorę, pamiętam... kiedyś we Wrocławiu zamarzyła mi się taka kłódeczka. Ale na to jeszcze czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę jeszcze wielu wielu wspólnych lat:) dużo szczęścia;* J. ps. te kłódki to genialny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te małe kłódeczki na moście ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. ach te kłódkowe mosty - urocze są :) wszystkiego dobrego z okazji rocznicy!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna para i zazdroszczę kłódki.. Uwielbiam te mosty.. Zawsze jak przechodzą przez taki most myślę sobie ile miłości i szczęścia wrzuciło tutaj swoje kluczy.. :) DUŻO MIŁOŚCI ŻYCZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam swoją kłódkę na takiej kładce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie, tak romantycznie;) tylko pozazdrościć miłości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja i ukochanego kłódka też już wisi na tym samym moście! :-)
    Kiedy tamtędy przechodzę staram się ją wypatrzeć. :-)

    Pozdrawiam!
    Kasia
    http://jest-mi-dobrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie miejsce!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi się marzy kłódeczka:) Może na 2 rocznicę mój Pan coś wymyśli:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze chciałam zawiesić taką kłódkę na moście :) świetna sprawa!!

    OdpowiedzUsuń