poniedziałek, 21 maja 2012

Sorbet

Sorbetowe kolory powoli wkradają się w moje stroje, co znaczy, że wielkimi krokami zbliża się lato :) Póki co mamy maj (od wczoraj gorący i słoneczny), który dla mnie jest dosyć dziwnym miesiącem. Z jednej strony mam mnóstwo obowiązków, za 3 dni zaczynam sesję, kolokwium goni kolokwium i generalnie sama się w tym gubię. Z drugiej -  zdarzają mi się dni cudownego odprężenia, leżenia w słońcu, grillowania i oczywiście aktywnego uczestnictwa w juwenaliach :D Co by to nie było-pozytywnego lub nie- absorbuje cały mój czas, a dzień jest stanowczo za krótki. Stąd moje rzadkie wizyty na blogu. Aż się zdziwiłam, jak rzadkie. Ostatnio jakoś nie rejestruję upływu czasu.
Pokażę Wam dziś prosty i szybki strój akurat na spacer w ciepły dzień :)





15 komentarzy:

  1. bluzka cudowna!! a spódniczka widzę też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka świetna na upalny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ;)) Przyda się, bo do tego czasu, do końca czerwca to ja na zawał padnę z tej niewiedzy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem- pozazdrościłam jej tego zakupu i także dodałam jej zdjęcia, bo ta sukienka jest świetna! ;)

    a Twoja bluzeczka jest cudowna :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bluzki jest bardzo ładny i żałuję, że nie pasowałby do moich rudych włosów. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacja, bardzo podoba mi się pastelowa bluzka i te Twoje buty! Życzę powodzenia na sesjach!:)



    Portal SilesiaYoung zorganizował konkurs, w którym bardzo łatwo można zdobyć jeden z trzech zestawów kosmetyków firmy Anatomicals! Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie swojej stylizacji i może to właśnie Ty będziesz szczęśliwą zdobywczynią kosmetyków! Zapraszamy nie tylko do wysyłania zdjęć ale jak i klikania "lubie to" dzięki czemu oddajemy głosy na sowich faworytów! Więcej szczegółów o konkursie jak i nagrodach tutaj:
    http://silesiayoung.pl/nagradzamy-stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa bluzeczka :)
    Obserwuję + zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torba ;) życzę powodzenia na egzaminach i obyś po nich znalazła więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. outfit jest naprawdę świetny , uwielbiam te kolorki !
    Najbardziej jednakże oczarowała mnie Twoja torebka , jest wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń