środa, 30 maja 2012

Kropla koloru

Sesja trwa, zajęć nie ma, więc nie muszę spędzać całego dnia na uczelni. A nawet z dnia przeznaczonego na naukę da się wykroić parę przyjemnych chwil :) Wczoraj zrobiłam górę gofrów z truskawkami i bitą śmietaną. Były pyszne i truskawki w końcu smakowały tak, jak powinny. Nawet mi nie przeszkadzało, że musiałam w kuchni spędzić jakieś 2 godziny, żeby zaspokoić kulinarne potrzeby moich mężczyzn ;)
Rano dziarskim krokiem udałam się do sh, licząc na coś godnego uwagi. Moje oczekiwania zostały jednak zawiedzione. Trudno, nie zawsze można przynieść do domu reklamówkę ciuchów, bo gdzie by one się potem miały mieścić. Moja każda dodatkowa półka/pudło i tak zapełnia się w zastraszającym tempie, a ja nie widzę w tym ani grama swojej winy :P

Dzisiaj mam na sobie zestaw prosty acz bardzo komfortowy. Spodniowate leginsy, luźny kolorowy sweter, trampki. A na osłodę kokardki w uszach i różowa szminka pod kolor swetra ;)








Edit
Właśnie zobaczyłam, że to moja setna notka. Hah, mam powód do dumy :D

30 komentarzy:

  1. Dodatki tworzą klimat- szminka, trampki, zegarek... Cuda!
    Jutro chyba ruszę do warzywniaka w poszukiwaniu świeżych truskawek ;)

    u mnie zmiana adresu http://anka-and-her-life.blogspot.com/
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ dawno tu nie zaglądałam :) kwitniesz dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  4. buciki <3
    zjadłabym sobie gofry z truskawkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Góra gofrów to by było coś:)) Świetna kurteczka:)
    http://www.fashionable.com.pl/2012/05/30/makijaz-podklady-i-pudry/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pasiak i lubię takie kurteczki

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe trampeczki ;) uwielbiam trampki sama posiadam kilka różnokolorowych par ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  8. no ale tak to już jest, osoby które mają proste włosy chcą mieć kręcone, a te co maja kręcone cha mieć proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyglądasz!:)
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje z okazji 100 postu :P
    świetna katanka! strój bardzo mi się podoba, komfort przede wszystkim ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję setnej fotki i życzę kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń
  12. to polecam odwiedzić stronę kupbuty.com :)) świetna.
    ślicznie wyglądasz, wiosennie i wesoło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny zestaw ;)
    Niestety to niezbyt fajne :P Wczoraj trochę podcięłam, więc mam nadzieję, że będą się mniej puszyć. Powinnam ściąć połowę, żeby były ładne, zdrowe, ale nie dam..! :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym tylko mogła z miłą chęcią powiększyłabym tę kolekcję o kolejne lakiery ale niestety już za bardzo nie mam gdzie ich trzymać ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka jest śliczna ;))

    Zapraszam na konkurs, kończy się już dzisiaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tą torebkę widziałam ostatnio na allegro i zastanawiałam się na kupnem, bo jest całkiem ładna. Chyba wrócę do tego pomysłu... :P A tak poza tym to bardzo fajne połączenie, proste, a przyciągające uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie bardzo wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń