niedziela, 13 maja 2012

Brązowy łabądź

Dzisiaj przez cały dzień trzymała mnie jakaś dziwna złość, z którą nie potrafiłam się uporać. Nie lubię tego uczucia. Chciałam się od niego uwolnić, ciążyło mi strasznie, a nie mogłam. W końcu z pomocą przyszła wielka dawka słońca, lody o smaku czerwonego grejpfruta (aż musiałam sprawdzić polską pisownię, bo zdania były podzielone :p) i mnóstwo młodych łabędzi, które wychodziły praktycznie pod same budki z lodami. I jak tu ich nie karmić? Mimo że obrońcy zwierząt krzyczą, że suchy chleb jest dla nich niezdrowy.
Podczas mojej ostatniej wizyty w domu wyrzuciłam (a raczej wywiozłam do kontenerów PCK) ogromny worek ubrań. Aż się czasem przerażam, ile tego mam. Jednak musiałam od razu uzupełnić braki w sh. Jak tu nie kupować, gdy taki sweterek kosztuje 2zł? No nie da się po prostu :D










40 komentarzy:

  1. rozumiem, że zdjęcia zostały zrobione już po skonsumowaniu lodów i karmieniu łabędzi, bo są mega pozytywne! ;)
    Pierwsze zdjęcie jest świetne! Outfit- super! Zarówno spódniczka jak i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka jest świetna, boska kolorystyka ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie jak zawsze:) A w tle piękne widoki. Mogę wiedzieć gdzie jest tak pieknie?

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja zazdroszcze tego morza w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny out
    zostałaś otagowna u mnie w 11 tag

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie takich butów szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądasz! ;)
    zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne widoki ! . Chciałbym tam mieszkać . :c
    OOTD MEGA MEGA MEGA
    http://smilepleasepleease.blogspot.com/ wejdź , skomentuj , dodaj do obserwowanych ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. miło mi to słyszeć, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. całość-rewelcja! :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna spódnica!! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. chcę na plażę :( świetnie wyglądasz! sweterek skradł mi serce!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam podkolanówki - Twoje są prześliczne ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie da się! Sama bym go capnęła, jest śliczny. Aczkolwiek ja chyba wolałabym go zestawić z dopasowanymi szortami..=)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten szary sweterek jest super! : ))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny sweter i podkolanówki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam!
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł na outfit - podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna spódniczka :) podkolanówki też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boski blog. Bardzo ciekawy , więc obserwuje i w wolnym czasie zapraszam do mnie ;*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna spódniczka, ja bym zrezygnowała ze skarpet jedynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe zestawienie ubrań ;D Podkolanówki są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne okulary♥ Strój tez ok, ale za dużo odcieni jednego koloru pomieszanych :d

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe zestawienie. Lubisz bawić się modą, zapraszam do mnie,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ahh, morze. aż się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję ślicznie ;)) Niezmiernie mi miło że Ci się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. grejpfrutowe--pycha;)
    buziaki
    ps.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  27. a widzisz :) podobają mi sie brązy, szarości i brudne róże! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pierwsze zdjęcie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakolanówki naprawdę świetne! :) No i zazdroszczę naszyjnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. hej fajne stylizacje, muszę zacząć częściej tu zaglądać:) pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wpadłam do ciebie zupełnie przypadkiem. Masz bardzo fajne bransoletki
    Jeżeli interesujesz się modą zapraszam do mnie. Jestem projektantka mody i prowadzę blog o swoim zamiłowaniu
    http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń