piątek, 13 kwietnia 2012

Wróbel na gałęzi

Ostatnio trend animal zaproponował nam nie tylko zwierzęce wzory, ale także rzuciki w ptaszki, żabki i motylki. Takim właśnie rzucikiem ozdobiona jest moja koszula, czy może bluzka - pani w sklepie by polemizowała i uparcie udawała, że nie wie o co mi chodzi, gdy poprosiłam o białą koszulę z wystawy (a była tam JEDNA koszula-bluzka w kolorze białym). Ale wracając do koszuli, siedzą na niej całe stada ptaków na gałęzi lub linii wysokiego napięcia :) Swoją drogą całe dzieciństwo zastanawiałam się, jak to jest, że ptaki siedzą na tych liniach i nic im się nie dzieje... Jakoś nie mogę się dzisiaj zdecydować, czy analizuję swoje wspomnienia, czy może jednak opisuję zakup :P Koszula jest transparentna i ma raczej nietypowy fason. Jest szeroka i asymetryczna. ładnie się układa, w falbany. I w ogóle wydaje mi się bardzo dziewczęca.




Komin udało mi się kupić za dyszkę na wyprzedaży :)

Tutaj kolor lakieru też nie wyszedł taki jak w rzeczywistości.



Strój jest raczej z tych bardzo prostych i może nie szaleje inspiracyjnie. Ale w moim odczuciu do tak wyrazistej koszuli nie potrzeba było nic więcej.

A niedługo postaram się Wam pokazać coś bardziej eleganckiego :)

46 komentarzy:

  1. pieknie wygladasz! podoba mi sie ta narzutka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta koszula :-)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog. :)

    obserwujemy .?♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny outfit :)
    podoba mi się sweterek=koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny komin i naprawdę świetna koszula :)

    Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku komin ma przezabójczy odcień ! Muszę przyznać, że trafiła Ci się nie lada okazja :) Koszula także jest świetna. Pozdrawiam x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dawno mnie u Ciebie nie było!:(

    a tu tak wiosennie- cudowny lakier, z resztą wszystkie z poprzedniego postu są świetne!
    a koszula naprawdę super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja;) tak wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula/bluzka jest cudowna. Szczerze.. To dawno nie widziałam takiego oryginalnego wzoru. Teraz pełno czaszek, lwów, wilków i masa amerykańskiej flagi! A tutaj widzę coś interesującego i szalenie fajnego. ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie !

    Dzięki za komentarz !
    Zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula jest rewelacyjna !! :>

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna koszula;) bardzo podoba mi sie też torebka

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna torebka :) idealna jako akcent

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny ten wrobel na galezi ;) ta koszula jest na tyle ciekawa , z enie trzeb ajej niczym dodatkowym upiekszac ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula jest świetna! Zwierzęta się do Ciebie garną ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna jest ta koszula. Lubię takie luźne stroje:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula jest cudowna, świetnie ją połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz super:) fajnie połączyłaś to wszystko, całość wygląda bardzo interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kolor chustki!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się całość. Muszę sobie też kupić coś z motywem ptaszków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. koszula jest naprawdę fajna! ciekawy print i fason:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zarówno komin jak i koszula rewelacja. A co do wspomnień... DO dzisiaj się zastanawiam, jak to jest możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna bluzka :P

    Zapraszam na nowy post .

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta wróbelkowa koszula jest śliczna, taka delikatna, a ja uwielbiam takie tkaniny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a dziękuję. :) ślicznie wyglądasz, a biała koszula robi swoje w całym zestawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszło bardzo fajnie. Uwielbiam asymetryczne koszulki ^^.

    OdpowiedzUsuń