sobota, 7 kwietnia 2012

Nowe nabytki

Jak dało się zauważyć, ostatnio mam problemy z regularnością. Wpisy pojawiają się rzadko i raczej nie szaleją górnolotnością. Tym razem chyba też niczym ekstra Was nie zaskoczę, ale się staram :P Jestem w domu. Kilka chwil oddechu wypełnia mi czas, głowę i całe wnętrze. Owszem, coś tam muszę robić, bo PG nie odpuszcza nawet w Wielki Czwartek, ale staram się to od siebie odsuwać :P Już to mówiłam, pewnie wiele razy. Ale to takie przyjemne uczucie odpuścić na chwilę, odetchnąć i skupić się na innych rzeczach, jak czytanie, robótki ręczne, zakupy,czy kawa z przyjaciółką... Brakuje mi tego na co dzień. Chociaż wiadomo też, że wszystko zależy od podejścia, a ja sama od siebie dużo wymagam. Nie rozwijając się dalej w tym temacie (a długo mogę :P), przechodzę do zakupów z mojego kochanego małego miasteczka :)


Ostatnio zakupione kolorki, świeże i wiosenne. Musicie wyciągnąć sobie średnią z obu zdjęć, bo nie potrafiłam uchwycić koloru.


Wiosenny pakiet trampek :)


 Sukienka z sh z dekoltem na plecach. Jestem z niej bardzo zadowolona :D


 Na koniec sweter, który czeka na doszycie łat :)

I jeszcze mam do Was taką prośbę/pytanie. Czy któraś z Was na tyle to lubi, że mogłaby zrobić dla mnie szablon? Bo ja nieco nieogarnięta jestem w tym temacie :P

38 komentarzy:

  1. ładne kolorki lakierów :) ale ciuszki pokaż na sobie koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam trampki:) są wygodne, i jak widać, można znaleźć wzór dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w zeszłe wakacje kupilam i fioletowy i rozowy:) bylam z nich zadowolona, dobrze sie trzymaly i pedzelki z tej serii sa swietne, dobrze i atwo maluje sie paznokcie :)

    ahh ja w domu probuje zebrac sie do nauki... 1 rozdzial mgr czeka do napisania, kolokwia... a rodzina tez czeka ;)

    koflikt tragiczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam lakiery miss sporty, ten niebieski nawet mam!:) świetne trampeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest boska, pokaż na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery ♥ !
    Miałam takie same trampki w kwiatki w ubiegłym roku, niestety rozwaliły się ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne kolorki lakierow ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki lakierów i fajne butki w kwiatki:)
    Obserwuję i liczę na to samo ;*

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupu :) !
    wesołych

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne odcienie lakierow do paznokci!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne kolorki lakierów;) świetne trampki

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trampki wymiatają :):)

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory lakierów i sukienka są nieziemskie ! Naprawdę strasznie przypadły mi do gustu. Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog o modzie, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest rewelacyjna !! :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Tenisówki to jest to za co uwielbiam wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam żółty lakier z tej serii :D
    Wydaje mi się, że sukienka może fajnie wyglądać przy założeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne kolory lakierów i fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trampki i lakiery do paznokci! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Trampki w kwiatki - świetne ! Sama planowałam zakupić podobne, ale mam całe czarne, z tamtego roku, ubrane może dwa razy, więc pozostawię pieniądze na cos innego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trampeczki cudowne ! :))



    Pozdrawiam, obserwujemy?

    http://niezrpzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fioletowy lakier wygląda bardzo ładnie :)
    Trampki w kwiatki super.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten niebieski lakier i niestety szybko się odpryskuje :-(.

    OdpowiedzUsuń
  25. ach, też w wolne dni mam ochotę zostawić ten cały 'bałagan' codzienności, odetchnąć. w te święta się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trampki w kwiatki, szary sweter i różowy lakier - tak, tak, tak!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. trampki świetne. :) oj, ta pogoda to jak na kwiecień przystało bo 'kwiecień plcień'

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukieneczkę z tym dekoltem już uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Marzy mi się sukienka z odkrytymi plecami ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem ciekawa jak fioletowy lakier wygląda na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń