sobota, 28 kwietnia 2012

Majowe szaleństwo

W końcu rozpoczęła się tak długo oczekiwana przeze mnie majówka. Rozkoszuję się słońcem. Wyleguję na plaży. Jem kolorowe lody. I jestem bardzo bardzo szczęśliwa. Potrzebuję tych dni, żeby naładować baterie, wyprodukować na zapas witaminę D, zaszczepić w sobie pozytywne myślenie i robić same przyjemne rzeczy :)
Do jednej z nich należą moje ostatnie zakupy. Targały mną tak sprzeczne uczucia... Już nawet od kasy odeszłam z myślą, że przecież nie mam pieniędzy na kolejne ciuchy, że odkładam na wakacje i one będą lepsze niż kolejne fatałaszki. Ale nie mogłam. Nie mogłam tych rzeczy nie zabrać ze sobą. Paweł skomentował śmiechem moje emocjonalne niezrównoważenie i powiedział, że mam temat na notkę :p I że na 100% miną mi wszystkie wyrzuty sumienia, gdy wrócę do domu i założę te piękne ciuszki. Ani o krztynę się nie mylił ;)





Powdzięczyłam się też trochę przy starych samochodach, które tymczasowo zdobią Galerię Baltycką




 Chciałabym mieć takie autko. Stylowe i z klasą ;)



7 komentarzy:

  1. Fajne ciuszki;) I ja uwielbiam stare auta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta pomarańczowa zwiewna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia:) Bluzeczki bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń