wtorek, 24 kwietnia 2012

hip-hopowa dziewczyna

Bo ze mnie jest taka trochę hip-hopowa dziewczyna. Hip-hop, to pierwsza muzyka, której słuchałam tak naprawdę, ze świadomością i zrozumieniem (no może nie aż tak szalenie, bo młoda byłam bardzo; ale jak w tv leciało 'Disco polo live', to ja po kryjomu przegrywałam kasety z Paktofoniką). Teraz czekam niecierpliwie na juwenalia. Moje na PG nie bardzo zadowalają. Dlatego w tym czasie wybieram się na koncert Fokusa i Rahima. Tak tak tak! Będzie fantastycznie :D
Stylizacja dzisiaj może nie dosłownie hip-hopowa, ale taka w klimatach. Luźna koszula, bandamka we włosach. Trochę sportowo, nieco glam (dzisiaj się dowiedziałam, że właściwie to jednak gleam, tylko sobie ułatwiamy ;))










Jeśli macie ochotę :) Polecam też otworzyć sobie tekst; łatwiej zrozumieć przekaz.




32 komentarze:

  1. ja mam nadzieje że zajrzę na kortowiadę do Olsztyna na koncert Pezeta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Twoje pomysły. Pozdrawiam

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz:) uwielbiam takie białe, klasyczne koszule!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz idealną białą koszulę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie zestawy, kocham pfk i nie mogę się doczekać juwenaliów u mnie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie Rychu PEJA nie ma sobie równych! Od Slums Attack po Solufki! :)
    M. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, podoba mi sie bandamka;) ja nie przepadam za hip hopem

    OdpowiedzUsuń
  8. oryginalnie. :D ale ta koszula zapięta pod szyję mi nei pasi. rozepnij może?

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki! :) masz świetne buty i podoba mi się ta frywolna opaska przewiązana przez głowę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit elegancja + hip-hop - świetne połączenie! :)

    ja też,a le jak mam wypisane co kiedy mogę zjeść jest łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe ja tez słuchałam Paktofoniki :)

    Fajnie Ci z ta bandamka :)

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hip hop nie dla mnie!
    Wyglądasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka strasznie fajna ; > Chociaż ja nie potrafiłabym jej nosić tak dokładnie zapiętej ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Bandamka + buty - świetnie! :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Superaśne połączenie ziommm ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny naszyjnik i bardzo fajna torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie przepadam za hip-hopem, ale Ty bardzo fajnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Słodkie cytryny mówi się kiedy mówimy że wolimy rzeczy które są nie te o których śnimy" <3 Jedz jedz i baw sie dobrze! :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś otagowana na moim blogu w tagu pt. 11 questions :) zachęcam do odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń