poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Cuba

Gorące promienie, suche powietrze i moja rozgrzana twarz. Bardzo podoba mi się ta ewidentnie nie-majowa, a raczej wakacyjna pogoda. Wizyta w Inowrocławiu zobowiązuje do spaceru Królówką i odwiedzenia lumpeksowej trasy. Oba punkty zostały dzisiaj spełnione, a moja szafa znowu wzbogaciła się o kilka rzeczy. Ale usprawiedliwiam się tym, że lato idzie i nowe sukienki na pewno się przydadzą :)
Moja stylizacja lekko w kubańskim stylu za sprawą kapelusza. Lubię nakrycia głowy, z reguły w większości wyglądam dobrze (a to chyba jedyny taki element garderoby :P) i coś mi się wydaje, że ten kapelusz będzie moim ratunkiem na ciepłe dni i stylizacyjną niemoc :) Wykorzystałam jeszcze ukochane szorty i ostatnio kupioną leciutką bluzeczkę.










52 komentarze:

  1. kapelusz świetny, ja też znów poluję na ideał słomkowy ;d
    piękne buty i torba ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolor twojego lakieru :)
    a kapelusz świetny! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kapelusz i t-shirt ;D

    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę: gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kapelusz zdecydowanie odmienia ten strój :0 bardzo wakacyjne zdj !

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, szczególnie kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna właśnie twoja stylizacja - boska! <3

    ja tak samo - mają wtedy jeszcze taką magiczną moc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia !:)
    Masz super bluzkę.
    Pozdrawiamy xoxo

    http://mayaandsusannah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze pogody! fajny kapelusz, mam b podobne buty, dzieki za wizyte u mnie , pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uwielbiam kwitnące drzewa, niby takie niepozorne, wszystkie takie same, a każde z osobna ma w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw idealny na takie dni. A sukienek w szafie nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna torba <3
    ___________________________
    http://fountain-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba i buty , bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torba i buty , bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba i buty , bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba i buty , bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba i buty , bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kapelutek masz! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny kapelusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie :-D. Uwielbiam kapelusze ^^.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia, bardzo fajny kapelusik ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny Top i faktycznie ładnie Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny kolor koszulki masz;) chce spodnie w takim kolorze! J.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ubrań, dla nas kobiet nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  26. też muszę sobie kupić kapelusz, najlepiej fedorę żeby tak samo chronił mnie na słońcu haha :D
    -Majka

    http://mayaandsusannah.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna bluzeczka i kapelusz :)) ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. dzięki za odwiedziny dziewczyno w kapeluszu :P swoją drogą wyglądasz w nim uroczo!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. to współczuję... śliczna letnia stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta bluzeczka bardzo ładnie wygląda na Tobie ;) Świetnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz, a torebka fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny zestaw ;) super wyglądasz w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnie wyglądasz! świetna koszulka i kapelusz.. uwielbiam kapelusze!!

    OdpowiedzUsuń
  34. stylizacja jest idealna na letnie dni! piekna masz bluzeczke!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny set! :)
    zapraszam do siebie, może masz ochotę się poobserwować? buziaki <3

    OdpowiedzUsuń