niedziela, 1 kwietnia 2012

Baby doll

Od dawna marzyła mi się sukienka w tym stylu. Myślałam raczej o innym kolorze, ale w tym mi było najlepiej - trochę ożywia moją bladą cerę i stonowaną szafę. Na wiosnę jak znalazł :) Lubię takie dziewczęce ubrania i dodatki - kokardki, delikatne kwiatki, chociaż szał na pastele mną nie zawładnął. Jakoś troszkę za mdło mi to wygląda, gdy wszystko jest w barwach sorbetów lodowych.

Jak zwykle ostatnio nie mam na nic czasu, na bloga niestety też nie. Niech już minie ten tydzień i wszystko wróci do normy, bo inaczej zgłupieję.




24 komentarze:

  1. bardzo ładna sukieneczka :) idealna na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, ładnie Ci w niej :> !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sukienki, zaraz pod biustem spływające, ale mój chłop, stylista od siedmiu boleści :D wiecznie pepla, że jak w ciąży w takich wyglądam ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne kolorki i genialna torba ;]

    +obserwuje i zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. nie każdy lubi Paulo Coelho ale jeśli miałabym Ci zaproponować coś z jego twórczości to " jedenaście minut" i " czarownica z portobello" (czarownicą byłam tak zafascynowana że na prezentacje maturalną ją wybrałam). jak w poście wpisałam (chociaż to poradnik niż książka) to "dlaczego mężczyźni kochają zołzy" i nie chodzi tak naprawdę tylko o facetów,a odkrycie w sobie niezależności i również sukces w ogólnych relacjach międzyludzkich. Neil Strauss "the game" jeszcze całej nie przeczytałam, ale też ciekawa. ogólnie o tym jakie sztuczki mężczyźni mają na kobiety też wiele można wniosków wyciągnąć. reszty nie pamiętam jak przypomnę sobie to dopisze. generalnie bardzo psychologiczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna sukienka idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sukienka jest bardzo wdzieczna i dziewczeca :) choc ja mimo, ze posiadam takie kroje w swojej szafie wole zdecydowanie olowkowe czy skrojone w tulipan ;)
    ale iosenna jest bardzo baby blue kolor tez super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miło mi:) świetna kiecka!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne buty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka ma piękny kolor i krój- idealnie na Tobie leży:) świetny wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great Outfit. Nice color of the dress..

    Besos Storm

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka, ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna :-D. I jeszcze buty mi się strasznie podobają :P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak fajnie dopasowałaś torbę;-)!

    OdpowiedzUsuń